800
۰

حجاب؛ ارمغان انقلاب اسلامی ایران/ دو چندان شدن دشمنی غربی ها با پیشرفت های روز افزون ایران

کارمند آموزش و پرورش زمان شاه گفت: حجاب ارمغان انقلاب اسلامی است، چرا که در زمان شاه بی حجابی یک دستور العمل بود و دختران و زنان باید در مدارس بدون حجاب حضور پیدا می کردند.
حجاب؛ ارمغان انقلاب اسلامی ایران/ دو چندان شدن دشمنی غربی ها با پیشرفت های روز افزون ایران
محمد امین سید زاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در زمان شاه و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم دسترسی به برق نداشتند ولی در حال حاضر و با روی کار آمدن انقلاب اسلامی به اقصی نقاط کشور برق رسانی انجام شده است.

 وی افزود: از دیگر خدمات انقلاب اسلامی به مردم را می توان به آبرسانی به تمامی نقاط کشور حتی روستاهای کوچک و دور افتاده اشاره کرد که با توجه به خشکسالی هایی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، اما تلاش های فراوانی جهت رفاه حال مردم انجام شده است.

کارمند آموزش و پرورش در زمان شاه، خاطر نشان کرد:  باتوجه به اینکه شهرستان سراوان دارای محور های مواصلاتی روستایی صعب العبور و کوهستانی است، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای در این راستا انجام داده و مسیر های روستایی بهبود یافته است.

سید زاده با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مراکز درمانی بسیار محدود بوده است و اکثر مردم برای درمان با مشکلات و مشقت های فراوانی مواجه بودند، تصریح کرد: در حال حاضر در هر روستا تقریبا یک خانه بهداشت و مرکز درمانی وجود دارد و عملیات اجرایی بیمارستان دوم این شهرستان نیز رو به پایان است.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه کوتاهی در حق مردم انجام نداده و همواره در مسیر پیشرفت و رفاه حال مردم گام برداشته است.

کارمند آموزش و پرورش در زمان شاه با توجه به اینکه حجاب ارمغان انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: در زمان شاه بی حجابی یک دستور العمل بود و  دختران و زنان باید در مدارس بدون حجاب حضور پیدا می کردند.

سید زاده با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دشمنی غربی ها و آمریکایی به دلیل گسترش اسلام  و پیشرفت های روز افزون در تمامی حوزه ها افزایش یافته چرا که ایران اسلامی هر گز زیر یوغ نوکری و سرسپردگی آنها نرفته و هرگز هم نخواد رفت. 

انتهای پیام/
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 13294
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *