800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهرجالق:

مأیوس شدن دشمن با حضور چمشگیر مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در 22 بهمن/ اعلام وفاداری مردم به آرمان های انقلاب و امام در این روز

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان سراوان گفت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب، موجب نا امیدی دشمن می شوند.
مأیوس شدن دشمن با حضور چمشگیر مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در 22 بهمن/ اعلام وفاداری مردم به آرمان های انقلاب و امام در این روز
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با توجه به قرار گرفتن در آستانه 22 بهمن، اظهار کرد: می طلبد در چهلمین بهار انقلاب اسلامی که تمامی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به 22 بهمن سال جاری چشم دوخته و ترفند های مختلفی را برای عدم برگزاری جشن چهل سالگی انجام داده اند، مردم حضور پر شور داشته باشند.

 وی ضمن دعوت از تمامی آحاد مردم  جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، افزود: امید است مردم با شور و شعف بیشتر از گذشته در جشن چهل سالگی انقلاب که 22 بهمن برگزار می شود، باحضور چشمگیر و تماشایی خود، دشمن را مأیوس کنند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق ادامه داد: با حضور دو چندان مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در میادین، پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام و کوردلان خواهند داد.

 مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: مردم با حضور به موقع در صحنه وفاداری خود را به نظام و آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدا اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به تمامی سردمداران کفر و معاندین نظام می فهمانند که ما در کنار انقلاب و نظام هستیم و امروز هم با گذشت چهل سال، با همان شور و شوق اوایل انقلاب در صحنه حاضر خواهیم شد.
 
 انتهای پیام/
 
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 13480
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *