نرگس آبیار:

اکران خصوصی "شبی که ماه کامل شد" در سیستان و بلوچستان/ لطف مردم بلوچ فراموش نشدنی است

24 بهمن 1397 ساعت 8:36

کارگردان برجسته کشور گفت: فیلم شبی که ماه کامل شد برای مردم سیستان وبلوچستان اکران خصوصی خواهد شد.


به گزارش شستون؛ کارگردان فیلم شبی که ماه کامل شد در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: به زودی و در اولین فرصت این فیلم برای مردم سیستان و بلوچستان به صورت خصوصی اکران خواهد شد.

نرگس آبیار افزود: البته قصد داریم تا قبل از اکران در داخل استان این فیلم را برای هموطنان سیستانی و بلوچ خود که مقیم پایتخت هستند در تهران اکران کنیم.

وی تأکید کرد: اگر لطف و محبت مردم بلوچ نبود امروز فیلمی به این نام وجود نداشت که به پاس قدردانی از این مردم قصد داریم اکران خصوصی آن در استان را داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: به منظور فیلم برداری این فیلم برخی سازمانها و نهادها در تهران همکاری لازم را نداشتند اما مردمان خونگرم و مهمان نواز بلوچستان با آغوش باز پذیرای ما شدند که نهایتا در اوج تابستان و گرمای طاقت فرسای منطقه موفق شدیم صحنه های بسیار سخت این فیلم را در داخل استان فیلمبرداری کنیم.

آبیار ادامه داد: اطلاعات لازم در خصوص سالن های سینما و اماکنی که امکان پخش فیلم را دارند اخذ شده و در نظر داریم تا این فیلم را برای بومیان منطقه که صاحبان اصلی آن هستند به صورت خصوصی اکران کنیم.

شبی که ماه کامل شد؛ فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین نقش اول مرد و زن به بازیگری هوتن شکیبا و الناز شاکردوست، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، و بهترین کارگردانی نرگس آبیار در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر شد.

این فیلم روایت واقعی از ازدواج عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان با فائزه منصوری است که پس از ازدواج به پاکستان فرار می‌کنند و طی ماجراهایی برادر فائزه شهاب منصوری توسط عبدالمالک به قتل می‌رسد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13514

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/13514/اکران-خصوصی-شبی-ماه-کامل-سیستان-بلوچستان-لطف-مردم-بلوچ-فراموش-نشدنی

شستون
  https://shastoon.ir