800
۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان:

برپایی 11 پایگاه سیار در سراوان به مناسبت روز احسان و نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان از برپایی 11 پایگاه سیار، سه مرکز نیکوکاری و سه پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز احسان و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.
برپایی 11 پایگاه سیار در سراوان به مناسبت روز احسان و نیکوکاری
ناصر ریگی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" در شهرستان سراوان با سه پایگاه ثابت، سه مرکز نیکوکاری و 11 پایگاه سیار در سراسر سراوان برگزار می شود.
 وی با بیان اینکه در برپایی جشن نیکوکاری شهرستان سراوان، 34 نیروی افتخاری فعالیت دارند، افزود: این جشن 15 اسفند ماه در مدرسه نمونه دخترانه مهدیه واقع در خیابان انقلاب  به صورت محوری و در دیگر مدارس سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان ادامه داد: 16 اسفند پایگاه های سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در سطح شهریور 17 اسفند در مصلی های نماز جمعه شهرستان دایر می شود.
ریگی خاطر نشان کرد: پس از جمع آوری کمک های مردمی مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان سراوان، هدایا میان مردم نیازمند قبل از آغاز عید توزیع می شود.
 وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری با همکاری سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و صدا و سیما در شهرستان سراوان به مرحله اجرا در خواهد آمد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان اظهار کرد: مردم خیر و نوع دوست شهرستان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق سامانه *8877*054# و یا به شماره حساب 0105227235003 واریز کنند.
ریگی در پایان از مردم نیکوکار شهرستان سراوان خواست تا برای حل مشکلات و گره گشایی از مشکلات ایتام و نیازمندان، کمک های خود را به پایگاه های سیار و مراکز نیوکارای اهدا کنند.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 13741
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *