نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریست ها قرار دارد/ اقدام متقابل سخت و قاطع در انتظار دولت آمریکا

19 فروردين 1398 ساعت 11:20

دو نفر از نمایندگان سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی، اقدام احتمالی آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی را نشان از حماقت این دولت دانستند.


به گزارش شستون؛ نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفتگو با عصرهامون، از حمایت همه‌جانبه قوای سه گانه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: آمریکا ابرجنایتکار جهان است و دخالت آن در امور ایران بی خردی محض می باشد که بی پاسخ نخواهد ماند.

علی کرد سپاه را نیروی مردمی دانست و گفت: نیروهای پرافتخار همواره حافظ این آب و خاک بوده اند، امروز نیز شاهد آن هستیم که سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی در خط مقدم کمک رسانی به سیل زدگان قرار دارد.

نماینده مردم خاش پاسخ به اقدام نابخردانه آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه را قاطع دانست و گفت: ابزارهای بسیاری برای پاسخ به این اقدام آمریکا وجود دارد.

وی اضافه کرد: در چهل سال از عمر با برکت این نظام اسلامی دشمنان و در صدر آن آمریکا با وجود همه تلاش ها نتوانستند به یک وجب از خاک این کشور تعرض کنند که این استقلال به همت قوای مسلح فراهم شده است.

این نماینده، آمریکا را بزرگترین حامی تروریست دانست و افزود: مجلس همواره پشتیبان نیروهای مسلح خواهد بود، مردم سپاه را نیرویی خدمتگزار می دانند که همواره در خط مقدم مبارزه با تروریست قرار دارد.

ارتش آمریکا عنصر شماره یک تروریست پروری
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: بعید میدانم که آمریکا چنین حماقتی انجام دهد و سپاه را در این لیست قرار دهد اما اگر این کار صورت بگیرد قطعاً با اقدام متقابل و شدت و قدرت بیشتری از طرف ایران و مجلس شورای اسلامی مواجه خواهد شد.

حبیب ا... دهمرده افزود: آمریکا ادعا می کند که سپاه جزو گروه های تروریستی است و این در مساله در حالی مطرح شده که ارتش خودش عنصر شماره یک تروریست پروری و حامی اصلی گروه های مسلح مخالف دولت ها است.

وی تاکید کرد: البته این امر طبیعی است و طی دوران چهل ساله عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها مطرح شده و هر نهاد و نیرویی که به نفع جامعه و بر خلاف مواضع آمریکا عمل کند از سوی این کشور مورد هجمه قرار می گیرد اما ملت و دولت ایران هرگز پشت ارتش، سپاه و نیروهای مسلح خود را خالی نمی کنند.

به گفته دهمرده؛ علت مخالفت آمریکا با فعالیت های سپاه این است که آنها میلیاردها دلار در کشورهای اسلامی مانند عراق سرمایه گذاری کردند تا در نهایت به منافع کلان برسند اما ایران و نهادهای انقلابی و بصیر همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع تحقق اهداف شوم شان شدند.

وی تصریح کرد: عجیب است دولتی که خودش گروه های تروریستی همچون داعش را بنیان گذاری کرد و با دادن سلاح و مهمات و پول آنها را در منطقه تقویت کرد تا دست به اقدامات ضد انسانی بزنند چنین حرف هایی را مطرح می کند که نشان از بی خردی آنها دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13871

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/13871/سپاه-خط-مقدم-مبارزه-تروریست-قرار-اقدام-متقابل-سخت-قاطع-انتظار-دولت-آمریکا

شستون
  https://shastoon.ir