800
۰
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سراوان:

تشکیل پرونده برای دو واحد تولیدی مرغ گوشتی در سراوان یه اتهام گرانفروشی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سراوان گفت: برای دو واحد تولیدی مرغ گوشتی که به ارزش 156 میلیون و 450 هزار ریال تخلف گرانفروشی داشته اند، پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
تشکیل پرونده برای دو واحد تولیدی مرغ گوشتی در سراوان یه اتهام گرانفروشی
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در بازدید های انجام شده تخلف دو واحد تولیدی مرغ گوشتی محرز و برای واحد های متخلف تشکیل پرونده شد.

وی افزود:  پرونده تخلف یک واحد تولیدی مرغ گوشتی به میزان 48 هزار و 400 کیلوگرم و ارزش ریالی 145 میلیون و 200هزار ریال تشکیل و برای واحد دیگر نیز پرونده تخلف به میزان سه هزار و 750 کیلوگرم و ارزش ریالی11 میلیون و 250  هزار  ریال پرونده تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سراوان با بیان اینکه اتهام واحد های تولیدی گوشت سفید گرانفروشی بوده است، خاطر نشان کرد: پروندهای تخلف متشکله مربوطه جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
طاهری در پایان بیان کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی،کم فروشی وتقلب، احتکار و انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستاد خبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان به صورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 13933
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *