800
۰
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سراوان:

انتقال پیام مهدویت در جشن های نیمه شعبان به سراسر جهان/ برگزاری برنامه متنوع میلاد مسعود قائم آل محمد(عج)در شهرستان سراوان

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سراوان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج)، برنامه های مختلفی در شهرستان سراوان و سیب و سوران برگزار می شود.
انتقال پیام مهدویت در جشن های نیمه شعبان به سراسر جهان/ برگزاری برنامه متنوع میلاد مسعود قائم آل محمد(عج)در شهرستان سراوان
اسحاق جهانتیغ در گفت و گو با شستون ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج)، اظهار کرد: جشن نیمه شعبان، جشن بزرگ اهل ایمان مقابل با باطل است که پیام مهدویت در سراسر جهان منتقل می شود.

 وی افزود: برپایی جشن های نیمه شعبان با حضور جوانان متدین و ولایی منجر به ناامیدی دشمن در جنگ فرهنگی می شود که کمر به نابودی ایران اسلامی بسته است.

 مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان سراوان ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ولادت مسعود امام زمان (عج) برنامه های متنوعی در هنگ مرزی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان برگزار می شود که از صبح امروز شنبه 31 فررودین آغاز شده است.

جهانتیغ با بیان اینکه گفتمان چهره به چهره  مهدوی در یکی از مدارس سطح شهرستان از دیگر برنامه های نیمه شعبان است، یادآور شد: همچنین مراسم محوری جشن نیمه شعبان پس از اقامه نماز عصر و عشاء در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) سراوان برگزار می شود.

وی در پایان با بیان اینکه جشن نیمه شعبان ویژه خواهران فردا یکشنبه 1 اردیبهشت مصادف با 15 شعبان در مهدیه سراوان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: همچنین جشن ولادت با سعادت منجی عالم بشیریت حضرت امام زمان (عج) در فردا یکشنبه 1 اردیبهشت در مسجد محمد رسول الله (ص) سیب و سوران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/الف.د
 
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 13961
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *