800
۰

از اعزام تیم های اورژانس اجتماعی تا افتتاح مهد سیار در کمپ اسکان موقت سیل زدگان هیرمند

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان از اعزام تیم های اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمت به سیل زدگان و افتتاح مهد سیار در کمپ اسکان موقت سیل زدگان هیرمند خبر داد.
از اعزام تیم های اورژانس اجتماعی تا افتتاح مهد سیار در کمپ اسکان موقت سیل زدگان هیرمند
به  گزارش شستون؛ محمدرضا سراوانی در گفتگو با عصرهامون از اعزام تیم های اورژانس اجتماعی متشکل از مددکار اجتماعی و روانشناس به مناطق آسیب دیده سیستان خبر داد و گفت: تیم های اورژانس اجتماعی وظیفه کار التیام و سازماندهی مجدد اجتماعی را برعهده دارند و به سیل زدگان خدمات لازم در این خصوص را  ارائه می دهند.
 
وی افزود: بازدید از واحدهای نگهداری کودکان، توان خواهان، معلولان و معتادان به همراه تیم های محب بهزیستی استان و کمک به تخلیه منازل  از دیگر اقدامات تیم های اورژانس اجتماعی بود.

سراوانی  افزایش حمایت های تاب آوری اجتماعی را از دیگر اقدامات تیم اورژانس اجتماعی عنوان و تصریح کرد: افراد زیادی در بحران و بلایای طبیعی دچار شوک و ضربه های روحی و روانی می شوند، بنابراین تلاش می شود تا با مشاوره های روانشناسی، تاب آور شوند و دچار تالمات روحی نشوند.

 مدیرکل بهزیستی استان اذعان داشت: خودروهای اورژانس اجتماعی حتی کار ارسال کمک های اولیه شامل مواد غذایی و بهداشتی و لوازم ضروری زندگی را به گروه هدف بهزیستی برعهده گرفتند.

وی در ادامه ضمن اشاره به افتتاح مهد سیار در کمپ اسکان موقت سیل زدگان شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی آماده ارائه هرگونه همکاری با دستگاه های زیربط جهت تسهیل روند خدمات رسانی به سیل زدگان شمال استان است.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 14001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *