800
۰
شهردار خاش:

داشتن خیابان های مسطح و بهسازی شده مطالبه اصی شهروندان خاش است/ فراهم بودن منابع مالی و شرایط لازم برای آسفالت معابر در این شهر+ تصویر

شهردار خاش گفت: یکی از مطالبات اصلی شهروندان خاشی داشتن معابر مسطح، بهسازی و آسفالت شده است که به منظور آماده سازی و زیبا سازی شهر، لکه گیری و آسفالت برخی معابر، منابع مالی لازم دیده شده و تمامی شرایط برای انجام این اقدامات فراهم است.
داشتن خیابان های مسطح و بهسازی شده مطالبه اصی شهروندان خاش است/ فراهم بودن منابع مالی و شرایط لازم برای آسفالت معابر در این شهر+ تصویر
عبدالمجید تمندانی شهردار خاش در گفت و گو با شستون اذعان کرد: اجرای طرح آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر مهمترین اولویت این مجموعه بوده و با جدیت در حال اجراست.

وی افزود: یکی از مطالبات اصلی شهروندان خاش داشتن معابری مسطح، بهسازی و آسفالت شده است که با اهتمام شهرداری و پیگیری شورای اسلامی شهر خاش در راستای تحت پوشش قرار دادن این درخواست به حق شهروندان، آسفالت و لکه گیری گسترده معابر شهردر حال انجام است.



شهردار خاش ادامه داد: توجه به کیفیت و کمیت و همچنین رصد لحظه‌ای کیفیت از مهمترین تغییرات اساسی در وضعیت تولید در کارخانه آسفالت  ۱۲۰تنی شهرداری خاش است که این مهم در میزان تولید آسفالت نیز تأثیر مثبتی داشته و دارد .
 
تمندانی با بیان اینکه رضایت مردم و حل مشکلات آنها باید در اولویت همه فعالیت‌ها باشد، گفت: مدیریت شهری خاش از هیچ تلاشی برای ارتقای ارائه خدمات به شهروندان دریغ نخواهد کرد، چراکه خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و ما باید آن را در هر جایگاهی و منصبی که هستیم به نحو احسن انجام دهیم.



 
 
وی ادامه داد: در همین راستا و در ادامه آسفالت معابر، معابر زیادی در خاش،  لکه گیری یا آسفالت انجام شده و این عملیات با آسفالت خیابان کمربندی ۷۰ متری به طرف کارخانه سیمان  ادامه خواهد داشت.
 
شهردار خاش یادآور شد: با اجرای برنامه‌ها و تکمیل طرح‏‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و برای رساندن این شهر به جایگاه شایسته خود، تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با عنایات الهی و همیاری مردم شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون آن باشیم.


تمندانی گفت: به منظور آماده سازی و زیباسازی شهر و نیز لکه گیری و آسفالت برخی معابر، منابع مالی لازم دیده شده و تمامی شرایط برای انجام این اقدامات فراهم است.
 
وی در پایان با تأکید بر اولویت قراردادن معابر خاکی به ویژه در مناطق و محلات کمتر برخوردار شهر، افزود: معابر خاکی که نیاز به آسفالت دارند در اولویت روکش و یا ترمیم آسفالت قرار می گیرند.



انتهای پیام/الف.د
 
 

 
 
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 14025
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *