800
۰
شهردار سراوان:

طبق اعتبارات دریافتی، معابر خاکی شهرستان آسفالت می شوند/ برخی شهرک ها تحویل شهرداری به طور کامل نشده

شهردار سراوان گفت: برخی از نقاط شهرک ها که دارای معابر خاکی هستند، تحویل شهرداری نشده است.
طبق اعتبارات دریافتی، معابر خاکی شهرستان آسفالت می شوند/ برخی شهرک ها تحویل شهرداری به طور کامل  نشده
هاشم دهقانی در گفت و‌ گو‌ با شستون با بیان‌ اینکه آماده سازی و‌ زیر سازی آسفالت و جدول گذاری در هر شهری زیر نظر بنیاد مسکن و مسکن و شهر سازی است، اذعان کرد: زمانی که شهرک شهید رجایی شهرستان سراوان تحویل شهرداری شد مناطقی از شهرک که ساخت و ساز انجام شده بود، آسفالت و‌ جدول گذاری بوده است.
 
وی افزود: پس از تحویل و با توجه به ساخت و ساز های انجام شده منجر به پدیدار شدن معابر خاکی شده که شهرداری هر سال بر اساس بودجه تعریف شده، اقدام آسفالت سازی خیابان ها می کند.
 
شهردار سراوان با اشاره به اینکه همچنان شهرداری نتوانسته بودجه ای را برای آسفالت سازی و جدول گذاری شهرک شهید رجایی دریافت کند، ادامه داد: طبق اعتبار شهرداری هر سال در هر شهرک یک یا دو کوچه را آسفالت خواهیم کرد.
 
دهقانی خاطر ‌نشان کرد: در خصوص شهرک سبحان  هنوز آماده سازی معابر قسمت مسکن مهر و برخی دیگر از نقاط توسط مسکن وشهرسازی انجام نشده و به طور کامل تحویل شهرداری نشده است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انباشت زباله ها سلامتی انسان را به خطر می اندازد و با توجه اینکه تا قبل از تحویل به شهرداری سازمان متولی وظیفه دارد تمامی زیر ساخت های لازم و جمع آوری زباله را انجام دهد، اما شهرداری سراوان اقدام به جمع آوری زباله های این مناطق می کند.

عذر خواهی رئیس شورای اسلامی شهرستان از مردم به خاطر عدم آسفالت معابر
بارانی درازهی رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی سراوان در گفتگو با یکی ار رسانه ها گفته است که سه شهرک شهید رجایی و سبحان و لبسنگی حدودا ۲۷ سال می باشد که  کوچه و خیابان های خاکی و این امر سبب نارضایتی  چندین ساله مردم از مسوولان مربوطه شده است.

وی افزود: آیا در طی این ۲۷ سال  هیچ مسوولی در این شهرستان نبوده که  مشکلات این سه شهرک را بازگو  و برای رفع آن تلاش کند؟ اگر مسئولی مشکلی را در حوزه خود مشاهده کرد جا دارد برای رفع آن از مقامات بالاتر کمک بگیرد  و برای رفع آن  تلاش کند، نه اینکه دست روی دست بگذارد تا ماه ها و سال ها سپری شوند و  تمام تقصیر ها را گردن دولت بیندازد، اگر هر مسئولی پیگیر معضلات و مشکلات حوزه خود می بود قطعا و یقینا  پیشرفت هایی مشاهده می شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی سراوان ادامه داد: به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی سراوان از ساکنین این سه شهرک  عذر خواهی کرده  و در حد توان با همکاری شورای شهر  و دیگر مسئولین ذیربط برای رفع این مشکل  تلاش و پیگیری خواهد کرد.
بارانی درازهی  خطاب به وزیر راه و شهرسازی  و رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی گفت: باید در رابطه با  عدم آسفالت مسیر های خاکی و پروژه های نیمه تمام و تخصیص اعتبار  به  راه های  سراوان به خصوص راه های روستایی این شهرستان  برنامه ریزی دقیقی  صورت گیرد، در غیر این صورت  باید  هر هفته یا هرماه شاهد تصادفات و به خطر افتادن جان عزیزانمان باشیم.



انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 14035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *