800
۰
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور؛

تحول موجب پیشرفت دستگاه قضا می شود/ تسریع در روند اجرای حکم از جمله برنامه های این دوره دستگاه قضایی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت:بهتر صادر شدن رأی، برخورد مناسب، تسریع در روند سیر اجرای حکم، تسریع در رسیدگی به پروند، تسریع در روند اجرای حکم از جمله برنامه های تحولی این دوره است که در مجموع بدون هزینه کرد در کوتاه مدت، تغییرات در برنامه های دستگاه قضا مشهود شود.
تحول موجب پیشرفت دستگاه قضا می شود/ تسریع در روند اجرای حکم از جمله برنامه های این دوره دستگاه قضایی
حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی در گفت و گو با شستون اذعان کرد: قوه قضاییه در طول سالیان متمادی یعنی چهل سال گذشته شاهد خدمات بسیار زیادی بوده ولی از آنجایی که قوه قضاییه مانند سایر دستگاه ها باید در حال ارتقاء باشد، این دوره را آیت الله رئیسی دوره تحول نامگذاری کرده است.

 وی افزود: تحول هم یک برنامه ای است که باعث می شود دستگاه پیشرفت بیشتر داشته باشد، برخورد با مراجعین کریمانه تر، نحوه ارائه احکام، نحوه برخورد با متهم در تمام جهات پیشرفت هایی را در دوره های گذشته داشته، که این دوره هم باید به صورت تحولی که برنامه اعلام شده داشته باشد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد:  بهتر صادر شدن رأی، برخورد بهتر با متهم، تسریع در روند سیر اجرای حکم، تسریع در رسیدگی به پروند، تسریع در روند اجرای حکم از جمله برنامه های تحولی این دوره است  که  باید در مجموع بدون هزینه کرد در کوتاه مدت، تغییرات در برنامه های دستگاه قضا مشهود شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی هدف از سفر به شهرستان سراوان را ابلاغ سلام رئیس قوه قضاییه به مردم این خطه از کشور و دیدار با برادران دستگاه قضا و دادگستری عنوان کرد.

شرکت در برنامه شورا و غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به سراوان بوده است.

 انتهای پیام.الف.د
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 14051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *