رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سراوان خبر داد:

توزیع 15 تن شکر در روستاهای سراوان/ 10 تن برنج ماه رمضان خریداری شده است

16 ارديبهشت 1398 ساعت 10:55

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سراوان از خریداری 60 تن شکر و توزیع 15 تن از این کالا میان روستاهای سطح شهرستان خبر داد.


قادر بخش بلوچ زاده در گفت و گو با شستون اذعان کرد: 60 تن شکر توسط این اداره جهت تنظیم بازار خریداری و از این مقدار، 15 تن شکر در روستاهای سطح شهرستان توزیع شده است.

 وی با توجه به اینکه 45 تن شکر در روزهای آینده بارگیری و روانه بازار می شود، افزود: با توجه به حمل بار به روستاها و دیگر هزینه های جانبی هر کیلو شکر با قیمت سه هزار و 600 تومان به فروش رسید.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: برای ماه مبارک رمضان به این اداره 20 تن برنج تخصیص داده شده که 10 تن خریداری و 10 تن دیگر نیز در روزهای آینده خریداری و کار توزیع آغاز می شود.

 بلوچ زاده ادامه داد: احتمال اینکه هر کیلو برنج با قیمت  هفت هزار و 400 تومان به فروش برسد وجود دارد اما هنوز قیمت نهایی مصوب نشده است.

 وی تصریح کرد: کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در فروشگاه مرکزی اتحادیه تعاون روستایی و در سطح روستاها 48  مرکز فروش وجود دارد که

ا تقاضا می شود مقدار تخصیص سهمیه جهت توزیع در روستاها افزایش پیدا کند. رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سراوان در پایان گفت: در حال حاضر تا کنون به این اداره سهمیه گوشت قرمز و سفید جهت تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اختصاص داده نشده است.
انتهای پیام/ 


کد مطلب: 14101

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/14101/توزیع-15-تن-شکر-روستاهای-سراوان-10-برنج-ماه-رمضان-خریداری-شده

شستون
  https://shastoon.ir