امام جمعه اهل سنت سراوان:

اقدام قاطع در رسیدگی به عوامل فساد اداری و اقتصادی خواسته مردم است/ کارآمدی دستگاه قضا موجب افزایش اعتماد عمومی می شود

27 ارديبهشت 1398 ساعت 9:19

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان از اقدامات صورت گرفته در مبارزه با عوامل فساد اداری و اقتصادی در استان و به ویژه شهرستان سراوان قدر دانی کرد.


مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفت و گو با شستون ضمن تشکر از اقدامات اخیر صورت گرفته در مبارزه با عوامل مفاسد اداری و اقتصادی، اذعان کرد: ادامه تحقیقات و اقدام قاطع و سریع در رسیدگی عوامل فاسد اداری و اقتصادی و عناصر مرتبط در شهرستان سراوان و استان که زندگی رفاهی و معیشتی هزاران نفر از مردم محروم این خطه از میهن عزیزمان را هدف زیاده خواهی نامشروع و به نوعی کمک به دشمن در تحریم اقتصادی قرار داده اند را خواستاریم، بویژه در این شرایط که دشمنان تمام توان خود را برای نا امیدی مردم از نظام اسلامی گذاشته اند.
 
وی در ادامه افزود: کارآمدی دستگاه‌ قضایی به عنوان رکن مهم نظام در مقام عمل، موجب افزایش اعتماد عمومی است و پس از انتصاب بجا و حکیمانه آیت الله رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب به ریاست قوه قضائیه و عزم راسخ در مقابله جدی با مفاسد موجی از امید را در مردم زنده کرد.
 
امام جمعه اهل سنت سراوان تداوم عادلانه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی در صیانت از حقوق مردم و بیت المال خواسته به حق مردم استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان سراوان برشمرد.
 
مولوی ساداتی خاطر نشان کرد: یقینا ملت عزیز ایران و مردم شریف و مرزداران با وفای سیستان و بلوچستان  از دستگاه قضا در برخورد قاطعانه با این افراد که در به وجود آمدن بسیاری از مشکلات نقش دارند، حمایت و دعای خیر خواهند کرد و نیز در این مسیر، رضایت و توفیقات الهی را شامل خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 14233

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/14233/اقدام-قاطع-رسیدگی-عوامل-فساد-اداری-اقتصادی-خواسته-مردم-کارآمدی-دستگاه-قضا-موجب-افزایش-اعتماد-عمومی-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir