امام جمعه اهل سنت مهرستان:

نقش موثر ایثارگری های امام خمینی (ره) در گرایش مردم به اسلام/ تواضع علت پیروزی معمار کبیر انقلاب مقابل دشمن تا دندان مسلح

13 خرداد 1398 ساعت 8:30

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: ایثارگری های حضرت امام (ره) موجب شد تا مردم بیشتر به سمت اسلام و انقلاب توجه داده باشند و به سمت اسلام گرایش پیدا کنند.


مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون ضمت تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اذعان کرد: امام خمینی (ره) به دلیل اینکه رهبری عالم و اسلامی بود در گسترش اسلام ناب محمدی بسیار نقش آفرین بود.

 وی افزود: خداوند متعال حضرت امام خمینی (ره) را دارای علم و شجاعت کرد تا بتواند به مردم آموزش دهد تا زیر بار ظلم نروند و از ظلم پیروی نکنند.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در گسترش اسلام از خودگذشتگی داشت، ادامه داد: همچنین در راه اسلام فرزند خود را نیز هدیه به اسلام و انقلاب کرد تا ارزش های دین مبین اسلام احیا و ترویج داده شود.

مولوی حسین زهی خاطر نشان کرد: ایثارگری های حضرت امام (ره) موجب شد تا مردم بیشتر به سمت اسلام و انقلاب توجه داده باشند و به سمت اسلام گرایش پیدا کنند.

 وی خاطر نشان کرد: هر اندیشه که از روی تدبیر، تفکر  و مبنای صحیح اسلام باشد گسترش پیدا می کند و هر اندیشه ای که از روی اهداف دنیوی باشد قطعا پس از مدت کوتاهی افول می کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان یادآور شد: با توجه به اینکه قیام حضرت امام خمینی (ره) به خاطر خداوند متعال و احیای ارزش ها دین مبین اسلام بود، روز به روز در حال گسترش است که ظالمان و دشمنان اسلام از بیداری اسلامی مردم در هراس هستند.

مولوی حسین پور تصریح کرد: دلیل پیروزی امام خمینی (ره) مقابل دشمن تا دندان مسلح را می توان تواضع و دعای ضعفای امیدوار است.

انتهای پیام/الف.د
 


کد مطلب: 14381

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/14381/نقش-موثر-ایثارگری-های-امام-خمینی-ره-گرایش-مردم-اسلام-تواضع-علت-پیروزی-معمار-کبیر-انقلاب-مقابل-دشمن-دندان-مسلح

شستون
  https://shastoon.ir