امام جمعه شهرستان سراوان:

ترویج استکبار ستیزی به عنوان یک فرهنگ توسط امام خمینی (ره)

14 خرداد 1398 ساعت 11:28

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: امام خمینی (ره) تمام آرمان ها و ارزش هایی که در طول تاریخ اسلام به زمین افتاده بود، احیا کرد و مقاومت، استکبار ستیزی، مقابله با ظلم را به عنوان یک فرهنگ اسلامی ناب در اندیشه تمام آزادی خواهان عالم به عنوان فرهنگ ترویج داد.


حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون اذعان کرد: نقش حضرت امام خمینی (ره) در گسترش اسلام ناب محمدی و فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بسیار گسترده است.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) تمام آرمان ها و ارزش هایی  که در طول تاریخ اسلام به زمین افتاده بود، احیا کرد و مقاومت، استکبار ستیزی، مقابله با ظلم را به عنوان یک فرهنگ اسلامی ناب در اندیشه تمام آزادی خواهان عالم به عنوان فرهنگ ترویج داد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه نقش اساسی اسلام ناب استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است، ادامه داد: نهضت، مکتب و مسیر حضرت امام (ره) اندیشه ها و افکار را به سمت این خصوصیت ها جلب توجه داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری نقش امام خمینی (ره) در زنده نگه داشتن و یادآوری کردن ارزش هایی که در طول تاریخ به وسیله انسان های سست صفت به فراموشی سپرده شد، بی نظیر بود، تصریح کرد: امام (ره) تمام فطرت های حقیقی خفته را بیدار کرد و در ایران اسلامی، انقلابی با پرچم به نام اسلام و دین به احتزاز در آورد.
 
وی بیان کرد: محورهای مقاومت که مقابل استکبار ایستاده و اسرائیل  غاصب را زمین گیر کرده به برکت وجود انقلاب اسلامی، فکر ، فرهنگ و مکتب امام خمینی (ره) است.
 
امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: دشمن اسلام، استکبار است و فکر و مکتب امام(ره) اندیشه ای است که مقابل استکبار ایستادگی می کنند که دشمن از این موضوع هراس دارد که تا زمانی که این فکر و اندیشه وجود دارد، جایگاهی در عالم بشری ندارند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآور شد: جهاد، حریت، ظلم ستیزی، استقلال، آزادی، توکل به خدا در دل حقیقت به اسم اسلام ناب نهفته در فکر و ذهن ظالمان نتوانستند با سلاح های مادی مقابل اندیشه امام (ره) مقابله کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 14398

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/14398/ترویج-استکبار-ستیزی-عنوان-یک-فرهنگ-توسط-امام-خمینی-ره

شستون
  https://shastoon.ir