800
۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران:

30 هزار نفر بالای 30 سال در سیب و سوران وجود دارد/ شهروندان سورانی جهت سنجش فشار خون به مراکز سلامت مراجعه کنند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران گفت: شهروندان جهت سنجش فشار خون به پایگاه های ثابت در شهر سوران و هیدوچ و در روستاها به خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.
30 هزار نفر بالای 30 سال در سیب و سوران وجود دارد/ شهروندان سورانی جهت سنجش فشار خون به مراکز سلامت مراجعه کنند
 
 
ایوب کرد تمینی در گفت و گو با شستون بیان کرد: با توجه به شیوع موارد مرگ و میر در کشور به دلیل بیماری های قلبی، که عامل اصلی سکته های مغزی و قلبی بیماری فشار خون بالا می باشد، در شهرستان سیب و سوران همگام با سراسر کشور کمپین فشار خون از ۱۸ خرداد ماه آغاز شده است و تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد. 
 
وی افزود: در اجرای این طرح ضمن آموزش به مردم در خصوص رعایت رژیم غذایی مناسب، حذف نمک از سفره، تحرک و ورزش، فشار خون افراد بالای ۳۰ سال، بیماران کلیوی و مادران باردار مورد سنجش قرار می گیرد. 
 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران ادامه داد: در شهرستان سیب و سوران ۳۰ هزار نفر بالای ۳۰ سال وجود دارد که انتظار می رود با همکاری مردم عزیز بتوانیم در طی  اجرای کمپین فشار خون شهروندان عزیز را مورد سنجش قرار دهیم.
 
کرد تمینی در پایان از شهروندان در خواست کرد که جهت سنجش فشار خون به پایگاه های ثابت در شهر سوران و هیدوچ و در روستاها به خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 14452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *