800
۰
رئیس مرکز بهداشت سراوان:

کاهش 30 درصدی فروش مواد دخانی در اماکن عمومی با آموزش در سراوان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سراوان گفت: با برخورد با متخلفین بهداشتی و ارائه آموزش های لازم موفق به کاهش 30 درصدی عرضه و فروش مواد دخانی در اماکن عمومی شده اند.
کاهش 30 درصدی فروش مواد دخانی در اماکن عمومی با آموزش در سراوان
عبدالحمید بزرگ زاده در گفت و گو با شستون  با اشاره به آغاز هفته بدون دخانیات، بیان کرد: اطلاع رسانی، آموزش، برخورد با متخلفین بهداشتی و همچنین جمع آوری مواد دخانی غیر مجاز در این هفته شدت می یابد.

 وی افزود: همچنین اقدامات هماهنگ و گسترده در سطح شهرستان برای تنویر افکار عمومی در خصوص مضرات استعمال دخانیات با شعار "اجازه ندهید دخانیات نفس شما را بگیرد" انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سراوان ادامه داد: در این راستا فعالیت ها و اقداماتی برای افزایش آگاهی عموم مردم در خصوص تأثیرات مضر دخانیات از سرطان تا بیماری های تنفسی مزمن، اهمیت کاهش مصرف دخانیات و همچنین خطرات مواجه با دود دست دوم و سوم متمرکز می شود.

بزرگ زاده با بیان اینکه شعار ملی هفته بدون دخانیات "اماکن عمومی بدون دخانیات حق شهروندی" است، خاطر نشان کرد: با برخورد با متخلفین بهداشتی و ارائه آموزش های لازم موفق به کاهش 30 درصدی فروش  مواد دخانی در اماکن عمومی شده اند.
وی در پایان به مردم توصیه کرد تا آموزه های دینی مقابل دخانیات و ورزش و تفریحات سالم را برای دوری از دخانیات و مطالبه گری برای جامعه عاری از دخانیات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 انتهای پیام/الف.د
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 14458
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *