برگزاری مسابقات فوتبال جام سرجو در سراوان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر/ نقش پر رنگ رسانه در جذب جوانان به سمت ورزش

12 مرداد 1398 ساعت 8:39

دبیر انجمن مردم نهاد شهروند پویای شهرستان سراوان از برگزاری مسابقات فوتبال جام سرجو با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر خبر داد.


عمران بلوچ در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه مسابقات جام فوتبال جام سرجو از پنجشنبه 10 مرداد در سراوان آغاز شده است، بیان کرد: این سری از مسابقات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر سراوان به مرحله اجرا در آمده است.

 وی افزود: همچنین غنی سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد روحیه شاد و نشاط، مقابله با تهدید ها و آسیب های جوانان در حاشیه شهر از دیگر اهداف مسابقات جام سرجو است.

 دبیر انجمن شهروند پویای شهرستان سراوان ادامه داد: برای کاهش آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد میان جوانان لازم است تا زیر ساخت های ورزشی برای توسعه ورزش و سوق دادن جوانان به ورزش در حاشیه شهر و مناطقی که آسیب پذیری جوانان بیشتر است، ایجاد شود.

بلوچ خاطر نشان کرد: از آنجایی که ورزش به ویژه رشته فوتبال نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، برگزاری مسابقات مختلف در زمان و مکان های مختلف می تواند در راستای شاداب سازی روحیه جوانان و فاصله گرفتن از مواد مخدر و دخانیات موثر باشد که می طلبد با برنامه ریزی مناسب مسئولین ورزشی شاهد افزایش برگزاری مسابقات ورزشی در نقاط مختلف شهر باشیم.

وی تصریح کرد: رسانه نقش مهمی در جذب جوانان به سمت ورزش دارد چرا که با به نمایش گذاشتن مسابقات هر منطقه در صدا و سیما و یا نشریات محلی، جوانان رغبت بیشتری به سمت ورزش پیدا می کنند.

 دبیر انجمن شهروند پویای شهرستان سراوان یادآور شد: جام سرجو با همکاری شورای اسلامی روستای غفورآباد،  اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت فوتبال در حال برگزاری آست که در این دوره از مسابقات پنج تیم از روستای غفورآباد، وحذت، خیابان حمزه، درخشان و تیم پیشکسوتان به صورت دوره ای در پایان هر هفته با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 14887

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/14887/برگزاری-مسابقات-فوتبال-جام-سرجو-سراوان-هدف-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-حاشیه-شهر-نقش-پر-رنگ-رسانه-جذب-جوانان-سمت-ورزش

شستون
  https://shastoon.ir