800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

جهادگران بسیجی جوانان انقلابی و ولایی هستند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: جهادگران بسیجی شخصیت های انقلابی و ولایی در کشور هستند که بنا بر پیروی از ولی امر مسلمین همیشه در صحنه ها و در مناطق کم برخوردار و محروم حضور دارند.
جهادگران بسیجی جوانان انقلابی و ولایی هستند
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون بیان کرد: جهادگران بسیجی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران به خصوص قشر جوان انقلابی، ولایی و دین دار در تمامی صحنه هایی که مردم دچار گرفتاری شده اند، حضور داشته اند.
 
وی افزود: در گرفتاری ها و مشکلات ملت، جهادگران بسیجی در خط مقدم حضور داشتند و به خوبی در کمک رسانی و محرومیت زدایی خوش درخشیدند.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: در زمان تجاوز مستکبرین به کشور در هشت سال دفاع مقدس و هم در طول تاریخ و در زمان سیل، زلزله و کمک رسانی جهاد گران بسیجی و انقلابی با حضور به موقع به خوبی مجاهدت کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: جهادگران بسیجی شخصیت های انقلابی و ولایی در کشور هستند که بنا بر پیروی از ولی امر مسلمین همیشه در صحنه ها و در مناطق کم برخوردار و محروم حضور دارند.
 
وی تصریح کرد: در سيل اخیر که در برخی از نقاط کشور رخ داده بود، کمک های درخور توجه ای به آسیب دیده گان انجام داده اند و با کمک رسانی به موقع، رضایت مردم را جلب کردند.
 
امام جمعه سراوان گفت: مجاهدت های جهاد گران بسیجی در حوزه های علمی، موشکی، هوا فضا و مقابله با استکبار نیز بر همگان مشخص است.
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 15046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *