800
۰
نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه؛

دفاع مقدس شناسنامه و هویت ایران است/ اقتدار نیروهای مسلح کشو را مدیون خون شهدای جنگ تحملی هستیم

نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه گفت: امروز در حوزه تجهیزات قانونی دفاعی خودکفا هستیم و هیچ گونه ضعف و کمبود در این زمینه احساس نمی شود که این اقتدار و آمادگی را مدیون خون شهدای دفاع مقدس می دانیم.
دفاع مقدس شناسنامه و هویت ایران است/ اقتدار نیروهای مسلح کشو را مدیون خون شهدای جنگ تحملی هستیم
علی کرد در گفت و گو با شستون بیان کرد: اگر تاریخ شروع جنگ تحمیلی را مورد مطالعه قرار دهیم که انقلاب شکوهمند اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که دشمن با ورود به کشور و شهید کردن فرزندان این مرز و بوم خساراتی را به میهن وارد کرده بود.

  وی افزود: همه کارها با دعا و تدبیر حضرت امام (ره) و  با توکل بر خداوند و امداد های غیبی و سامان یافتن نیروهای داخلی، ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مردمی به پا خواستند با تجهیزات اندک مقابل دشمن بعثی و حامیان آنها ایستادگی کردند که درس عبرتی برای دشمن شد.

نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه با بیان اینکه می توان هویت و شناسنامه ایران را جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نامید،  ادامه داد:  دفاع مقدس است که امروز به عنوان الگو و نماد جهانی ملت ایران را معرفی می کند.

 کرد با اشاره به اینکه با تجهیزات و امکانان اندک و با ایمان نیروها توانسته ایم ایستادگی کنیم و دشمن را به زانو در آوریم بدون اینکه حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را از دست دهیم، اضافه کرد: بنا به  تجربیاتی که از جبهه و جنگ و سوابقی که از جنگ ها داشتیم  قوا سه گانه، نیروهای مسلح و ستاد مشترک در این فکر افتادند که همگام و همزمان با سراسر دنیا در مسیر پیشرفت علمی و فناوری حرکت کنند.

 وی اذعان کرد: نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان در بخش ها و شاخص های مختلف توانستند پیشرفت و بالندگی داشته باشند که به حق در تجهیزات نظامی و وسایل لجستگی پیشرفت بسیار خوبی را کسب کرده ایم  به طوریکه اکنون عینا مشاهده می کنیم وقتی کوچک ترین تحرک در مرزهای کشور و چه آن سوی مرزها و در کشورهای زور گو و توطئه گر اتفاق می افتد نیروی های پر صلابت و پر تلاش و با ایمان رزمایش های  بسیار  را با اقتدار برگزار می کنند.

نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه با بیان اینکه در تولید، برنامه ریزی و سازماندهی آماد گی بیشتر دفاع از اسلام و مظلومان جهان مورد تأکید است، خاطر نشان کرد:  زمانی که دشمن آمادگی دفاعی ایران را در تمام بخش ها مشاهده می کند دست به یاوه گویی، فتنه جویی و کینه جویی می اندازد و به هر عنوان و تحت هر لفظ و ادبیاتی می خواهد بگوید ایران به دنبال تسلیحات شیمایی است.

کرد در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: در هر زمینه ای که در تجهیزات، تولیدات و اکتشافات قدم بر داریم  قطعا مطابق با قوانین بین المللی و سازمان ملل جهانی است و در چارچوب که قانون تعیین کرده و حق ملت است حرکت  خواهیم کرد و   ملاحظات انسان دوستی و بشری نیز لحاظ می شود.

وی تصریح کرد: انرژی هسته ای یکی از نشانه های ابتکار، اقتدار، ایمان و نشانگر بروز سیاسی فنی دفاعی جوانان ایرانی است در که وقتی  تجهیزات نظامی و اقتدار نیروهای مسلح خود را با دوران دفاع مقدس مشاهده کنیم، امروز در یک برهه و میدان قرار داریم  که تمامی شرایط و بستر مناسب برای دفاع از کشور را دارا هستیم.
 
نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه گفت: فرزندان خوبی را در دانشگاه ها تربیت کرده ایم که امروز بالاترین تجهیزات نظامی و انتظامی مورد نیاز کشور را برای دفاع از میهن اسلامی تولید و تجهیز کرده اند.

 کرد با اشاره به اینکه امروز در حوزه تجهیزات قانونی دفاعی خودکفا هستیم و هیچ گونه ضعف و کمبود در این زمینه احساس نمی شود که این اقتدار و آمادگی را مدیون خون شهدای دفاع مقدس می دانیم، اضافه کرد: دفاع مقدس و ریخته شدن خون رزمندگان در جنگ تحمیلی تلنگری بود  که باید در این میدان  تلاش کنیم و امروز میادین و نیروهای پر افتخار مسلح در همه بخش ها آمادگی لازم و کافی را دارند.

وی با توجه به اینکه مدافع خوبی از ملت ها و آزادگان جهان هستیم و چارچوب مرزها را تحت کنترل، نظارت و پاسداری قرار داده ایم ، خاطر نشان کرد: دشمن در کیمن است و هر روز با ادبیات و توطئه خاص به مرزها وارد می شود، در کشورهای عربی همسایه توطئه ها و پایگاه های جدید و تجهیزات خاص، مدرن و به روز را به رخ دنیا می کشد اما تجهیزات ما به روز تر از تجهیزات دنیا است.

انتهای پیام/ 
 
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 15580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *