عهد شکنی علت اصلی عدم اعتماد ملت ایران به آمریکا/ به نمایش گذاشتن قدرت و عظمت ایران اسلامی در 13 آبان

12 آبان 1398 ساعت 8:11

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: ملت اسلامی ایران نیز به خاطر عهد شکنی هایی که آمریکا در طول تاریخ علیه مردم انجام داده، به آمریکا اعتماد ندارند و نخواهند داشت و توصیه می شود همواره هوشیار و آگاه باشند تا فریب دشمن را نخورند.


مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با اشاره اینکه مسلمانان نباید از یهود و نصارا انتظار داشته باشند، بیان کرد: یهود و نصارا به نبی مکرم اسلام (ص) نیز وفای به عهد نکردند و از گذشته تا کنون همچنان به عهد شکنی خود ادامه داده اند.

وی افزود: ملت اسلامی ایران نیز به خاطر عهد شکنی هایی که آمریکا در طول تاریخ علیه مردم انجام داده، به آمریکا اعتماد ندارند و نخواهند داشت و توصیه می شود همواره هوشیار و آگاه باشند تا فریب دشمن را نخورند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: با ایمان و توکل به خداوند متعال تحریم ها شکسته شده و اگر هدف از معاهده رزق و روزی است، خداوند روزی رسان است و با توجه به بارندگی های اخیر با توسعه کشاورزی می توان از تحریم ها عبور کرد.

مولوی حسین پور اطاعت از ولایت فقیه، همبستگی و اتحاد را تنها راه آبادانی کشور دانست و در ادامه ضمن دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: 13 آبان روزی است که عظمت و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در این روز کوچک و بزرگ در کنار دانش آموزان در میادین حاضر خواهند شد و با سر دادن شعار هایی علیه سران کفر بار دیگر موجبات نا امیدی دشمن از داخل را فراهم خواهیم کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: انتظار می رود در مدارس رشادت ها و سلحشوری هایی که در گذشته برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی رخ داده بازگو شود چرا که دانش آموزان نقش بسیار مفیدی در نگهداری انقلاب و پیشرفت کشور دارند.

انتهای پیام/ 


کد مطلب: 15945

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/15945/عهد-شکنی-علت-اصلی-عدم-اعتماد-ملت-ایران-آمریکا-نمایش-گذاشتن-قدرت-عظمت-اسلامی-13-آبان

شستون
  https://shastoon.ir