800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

دست استکبار و استعمار آلوده به قتل و غارت است/ کور شدن چشم فتنه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، چشم فتنه کور شد.
دست استکبار و استعمار آلوده به قتل و غارت است/ کور شدن چشم فتنه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان
حجت الاسلام و المسلمین  مجتبی بامری در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه شعار انقلاب اسلامی ایران ضد استکبار و ضد استعمار بوده است، بیان کرد:  انقلاب اسلامی و پیروزی مردم ایران اولین نقطه قدرت آن این بود که مقابل آمریکا و استکبار ایستادگی کرد.

 وی افزود: آمریکا، استکبار و استعمار در هر کجای عالم که هستند، دست آنها آلوده به چپاول، خدعه، قتل و غارت و به بردگی کشیدن ملت ها بوده است که انقلاب اسلامی بر علیه چنین رذایلی قد علم کرده و فتنه ای که از دل لانه های جاسوسی آمریکا در تمام دنیا ایجاد می شد، به خصوص در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام به خوبی چشم فتنه کور شد.

 امام جمعه شهرستان سراوان گفت: اگر لانه جاسوسی امریکا تسخیر نمی شد، آمریکا توطئه های دیگری را علیه ملت ایران که مقابل تمام رذایل و چپاول ایستاده بود به راه می انداختند و مشکلاتی را نیز به وجود می آوردند.

حجت اسلام و السملمین بامری خاطر نشان کرد: در چهل سالی که از عمر انقلاب می گذرد همواره دست برتر از آن انقلاب اسلامی ایران و زبونی و رسوایی از آن  مستکبرین عالم شده است.

وی تصریح کرد: با احترام به هدفی که دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی داشته اند، همواره  به یاد  خواهیم داشت که مقابل استکبار و استعمار ایستادگی خواهیم کرد و توطئه و دشمنی آنها را خنثی می کنیم.
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 15946
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *