800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

وحدت عامل پیشرفت دنیای اسلام/ بسیجیان بومی اثر گذارترین اشخاص در برقراری امنیت پایدار هستند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: کادر سازی مناسب در باب بسیجیان بومی داشته باشیم، اثر گذار ترین اشخاصی هستند که در برقراری امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انتشار و الگو بودن وحدت در سراسر دنیای اسلام هستند.
وحدت عامل پیشرفت دنیای اسلام/ بسیجیان بومی اثر گذارترین اشخاص در برقراری امنیت پایدار هستند
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری ضمن عرض شادباش به مناسبت خجسته میلاد با سعادت نبی مکرم است، بیان کرد:وحدت در ابعاد مختلف زندگی از جمله وحدت پایدار، ترویج و تبلیغ دین اسلام، ایجاد انگیزه میان دیگران برای جذب شدن به اسلام، پیشرفت علم و امرار و معاش را باید مورد توجه قرار داد.

وی افزود:  از آنجایی که وحدت در انقلاب اسلامی ایران مطرح است که ریشه قرآنی دارد و خداوند متعال در قرآن کریم دستور به حفظ وحدت داده است.

امام جمعه شهرستان سراوان اضافه کرد:  پیامبر گرامی اسلامی (ص) در سیره نبودی خود اساس کار را وحدت قرار داده و این امر را عامل پیشرفت در اسلام دانسته است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: اگر وحدت نباشد، اختلاف و نا امنی و دشمنی  به وجود می آید که دشمن از ایجاد روزنه های اختلاف میان فرق اسلامی بهره برداری خواهد کرد که عده ای از مسلمانان را علیه عده دیگر می شوراند که علیه یکدیگر شورش کنند و نا امنی ایجاد شود.

وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: همچنان که توطئه گران در کشورهای اسلامی خون ریزی، خرابی ها و مشکلات متعددی را ایجاد کردند که اگر برادری و وحدت میان این کشور ها وجود داشت چنین حوادثی رخ نمی داد.

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: دشمن به دنبال اختلاف افکنی است و برخی از جاهلان در درون و برون بر طبل دشمن می کوبند و نا امنی بر اساس اختلاف به وجود می آید که نقش بسیجیان بومی در برقراری امنیت پایدار امر بسیار مهمی است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: در سیستان و بلوچستان در برقراری امنیت از افراد بومی به خوبی استفاده شده اما باید توجه داشت که در باب امنیت باید آن بسیجی را بگماریم که بصیرت، آگاهی به دین، آشنایی به گفتمان و راهبرد انقلاب اسلامی ایرانی و دسیسه های دشمن داشته باشد و بداند اسلحه ای را که به دست گرفته بر چه اساس و آرمان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر کادر سازی مناسب در باب بسیجیان بومی داشته باشیم، اثر گذار ترین اشخاصی هستند که در برقراری امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انتشار و الگو بودن وحدت در سراسر دنیای اسلام هستند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 16054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *