800
۰
فرماندار سراوان:

افزایش قیمت سوخت تأثیری بر قیمت سایر اقلام ندارد/ سهمیه سوخت تاکسی هایی که کرایه را افزایش دهند قطع خواهد شد

فرماندار سراوان با بیان اینکه هرگونه تجمع به بهانه افزایش قیمت انرژی غیرقانونی است، گفت: در سیاست گذاری سطح کلان که در کشور اتفاق افتاده هدف این است که افزایش قیمت بر روی سایر اقلام انجام نگیرد.
افزایش قیمت سوخت تأثیری بر قیمت سایر اقلام ندارد/  سهمیه سوخت تاکسی هایی که کرایه را افزایش دهند قطع خواهد شد
علیرضا شهرکی در گفت و گو با شستون بیان کرد: هرگونه تجمع به بهانه افزایش قیمت انرژی غیرقانونی و بدون مجوز است. 
 
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین بر روی قیمت سایر اقلام تاثیر ندارد، ادامه داد: در سیاست گذاری سطح کلان که در کشور اتفاق افتاده هدف این است که افزایش قیمت بر روی سایر اقلام انجام نگیرد.
 
فرماندار سراوان اضافه کرد:  سهمیه بندی بنزین بیشتر بر روی حمل و نقل تاثیر دارد که برای تاکسی ها، خودروهای کار، وانت بار ها و تاکسی های اینترنتی سهمیه خاصی در نظر گرفته شده است.
 
شهرکی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت سایر اقلام به بهانه افزایش قیمت انرژی یک بداخلاقی از سمت افرادی سود جو و منفعت طلب است که می طلبد مردم در این راستا هوشیار تر عمل کنند و در صورت مشاهده تخلف، مورد را به دستگاه های نظارتی گزارش دهند.
 
وی با توجه به اینکه دستگاه های نظارتی همچون شهرداری، اداره صنعت، معدن و تجارت  و فرمانداری تمام تلاش خود را برای کنترل قیمت ها انجام خواهند داد، تصریح کرد: اگر تاکسی ها اقدام به افزایش قیمت حمل مسافر کرده باشند در وهله اول سهمیه سوخت قطع می شود و سپس تعزیرات و مراجع قضایی ورود خواهند کرد.
 
فرماندار سراوان در خصوص افزایش هزینه تاکسی درون شهری سراوان از 4 هزار تومان به 12 هزار تومان در شهر که توسط برخی از افراد انجام شده، گفت: در این رابطه باید گزارش دقیق ارائه شود، قطعا این موضوع  پیگیری و رسیدگی می شود منتها کمک و همیاری مردم را می طلبد تا اگر چنین اقداماتی را مشاهده کردند با اعلام شماره پلاک خودرو، تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 16134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *