800
۰

واکنش نماینده اصلاح طلب مجلس به اظهارات اخیر شکوری راد

عضو لیست امید مجلس به اظهارات اخیر شکوری راد اشاره کرد و گفت: اینکه بگوییم رای اصلاح طلبان را دهک های پولدار جامعه تشکیل می دهند، مشخص است که این طور نیست چون پولدارها جمعیت زیادی ندارند و به قول آن آقا پولدارها حداکثر 5 درصد جامعه هستند.
واکنش نماینده اصلاح طلب مجلس به اظهارات اخیر شکوری راد
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز جمعه 15 آذرماه در جریان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، «علی شکوری راد» فعال اصلاح طلب و عضو مجلس ششم مجلس در اظهاراتی تامل بر انگیز مدعی شد: اعتراضات اخیر بیش تر در حواشی شهرهای بزرگ و در مناطق کم برخوردار و محروم اتفاق افتاده است که این اعتراضات بیش تر موجب ریزش آرا در اردوگاه اصولگرایان شده است.
این اظهارات شکوری راد با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:
«مهدی محمدی» فعال سیاسی نوشت: تشکر می کنیم که هدف روحانی از به هم ریختن کور را این طور بی پرده فاش می کنند.

 
 
معین هم نوشت: به 2 دلیل این اظهارات لیدر تحسن علیه نظام ردر مجلس ششم، که حین ثبت نام برای مجلس آینده از او ضبط شده را صادقانه می دانم. اولاً اعتراف می کند سبد رای اصولگرایان مستضعفین و متدینین هستند، دوماً فریاد می زند که اصلاح طلب ها برای پیروزی در انتخابات حاضرند له شدن مردم را ببینند و لذت ببرند.

در همین رابطه «مهدی شیخ» عضو لیست امید مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اظهارات عجیب شکوری راد فعال اصلاح طلب، اظهار داشت: اینکه بگوییم رای اصلاح طلبان را دهک های پولدار جامعه تشکیل می دهند، مشخص است که این طور نیست چون پولدارها جمعیت زیادی ندارند و به قول آن آقا پولدارها حداکثر 5 درصد جامعه هستند.
وی تصریح کرد: صحبت های آقای شکوری راد به این معنا نیست که اعتراضات اخیر چون در مناطق محروم اتفاق افتاده، موجب کاهش رای اصولگرایان شده است و یا اینکه آرای پولدارها و دهک بالا در سبد رای اصلاح طلبان قرار می گیرد.
نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار داشت: به نظر من سبد رای اصولگرایان بیش تر در بدنه پایین جامعه است و البته در اقشار پولدار هم رای دارند؛ اصولگراهای بسیار ریشه دار و قدیمی همه پولدارهای کشور بودند، یعنی راستی ها قشر پولدار کشور بودند الان هم حزب موتلفه و این ها رسما خودشان از اقشار پولدار کشور هستند.
شیخ افزود: اصلاح طلب ها هم ترکیبشان این است که بیشتر قشر متوسط و متوسط به پایین جامعه هستند، ولی معمولاً اصلاح طلب ها وضعیت مالی آنچنانی که برخی از اصولگراهای رسمی دارند را ندارند.
وی در پاسخ به این سوال که "اعتراضات اخیر بیشتر در سبد رای کدام جریان تاثیر خواهد گذاشت؟" گفت: نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی در کل مردم اثر خواهد داشت و در واقع ممکن است قشر آسیب پذیر جامعه بیش تر آسیب ببینند؛ این شرایط باعث می شود که مردم از عملکردها ناراضی باشند، در این شرایط استقبال از انتخابات کم می شود و از آن جایی که برخی از اصولگراها تکلیفی رای می دهند ممکن است به نفع اصولگراها باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 16345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *