82 درصد از 108 هزار کارت سوخت سراوان در محاصره خودروهای وانت / کاهش صف های بنزین با افزایش سهمیه سوخت شهرستان

19 آذر 1398 ساعت 9:30

عضو شورای شهر سراوان گفت: بر اساس آمار شرکت نفت که در جلسات اعلام کرده اند، 108 هزار کارت سوخت با نمره سراوان کدینگ شده است که از این تعداد 82 درصد مربوط به خودروهای وانت است.


ایرج رستم زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مسئول ناحیه نفت شهرستان سراوان در خصوص صف های طولانی بنزین، بیان کرد:  به عنوان خادمین مردم به مسئولین اعلام آمادگی کرده اند، در کنار مسئولین هستند اما به شرط اینکه مسئولین پای کار باشند.

 وی افزود: طبق آمار مسئولین شرکت نفت قریب به 108 هزار کارت سوخت با نمره سراوان کدینک است که بر اساس آمار شرکت نفت از این میزان 82 درصد کارت سوخت مربوط به خودروهای وانت است.

عضو شورای شهر سراوان در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: طبق قانون جدید دولت کارت سوخت خودروهای وانت 700 لیتر شارژ می شود، می طلبد که مسئولین استانی و کشوری ورود کنند و تا زمانی که موضوع سهمیه وارد شده به شهرستان حل نشود صف های بنزین نیز همچنان طولانی تر می شود.

رستم زهی با اشاره به اینکه زمانی که سهمیه کارت های سوخت افزایش یافته باید سهمیه بنزین شهرستان نیز افزایش یاید، خاطر نشان کرد: مدیران جایگاه ها خارج از نوبت به اشخاص خاصی سوخت می دهند که این موضوع نیز باعث گلایه مندی مردم و طولانی تر شدن صف های بنزین در شهرستان شده است.

وی گفت: برای نظارت در جایگاه ها و مدیریت و ساماندهی صف های طولانی در کنار مسئولین هستند اما می طلبد مسئولین همت کنند و پای کار باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16365

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/16365/82-درصد-108-هزار-کارت-سوخت-سراوان-محاصره-خودروهای-وانت-کاهش-صف-های-بنزین-افزایش-سهمیه-شهرستان

شستون
  https://shastoon.ir