800
۰
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

کیک های مشکوک به وجود قرص در چابهار جمع آوری شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: محصولات کیک های مشکوک به وجود قرص به صورت کلی در سطح شهرستان چابهار با همکاری واحد بهداشت محیط جمع آوری شدند.
کیک های مشکوک به وجود قرص در چابهار جمع آوری شد
به گزارش شستون؛ بهروز دهقان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پیرو انتشار تصاویری مبنی بر وجود قرص در برخی کیک ها و طی بازرسی صورت گرفته توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان چابهار، با اخذ دستور دادستان عمومی و انقلاب و با همکاری پلیس اماکن و اطلاعات، کلیه محصولات کیک مشکوک به وجود قرص از انبارها و مراکز و دفاتر فروش تا اطلاع ثانوی جمع آوری شد.

وی افزود: تا زمان انجام آزمایشات و مشخص شدن نتایج جهت حفظ و صیانت از سلامت شهروندان کلیه محصولات جمع آوری شده توقیف خواهند بود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ و ارتقاء سلامت عمومی جامعه است خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و یا شکایات بهداشتی فورا با تلفن ۱۹۰ سامانه بهداشت محیط وزارت بهداشت تماس حاصل نموده و اطلاع رسانی کنند.

شایان ذکر است، مدتی است فضای مجازی پر از تصاویر مربوط به کیک‌های خوراکی شده است که در میان آنها قرص‌هایی جایگذاری شده‌اند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 16393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *