800
۰
پیشتازی خیرین در سراوان؛

گام های ماندگار خیرین مدرسه ساز در جهاد دانایی و شکوفایی

به همت خیرین مدرسه ساز یک مدرسه سه کلاسه در روستای حق آباد افتتاح و یک باب مدرسه چهار کلاسه در روستای میدان بخش بم پشت کلنگ زنی شد.
گام های ماندگار خیرین مدرسه ساز در جهاد دانایی و شکوفایی
به گزارش شستون، مشارکت و فعالیت خیران در امر مدرسه سازی در نقاط محروم و صعب العبور سراوان بر کسی پوشیده نیست.
 
مشارکت خیرین در سال های اخیر در سراوان به عنوان یک بازوی توانمند برای اداره نوسازی تبدیل شده است که در توسعه فضاهای آموزشی در سراوان و به ویژه نقاط دور دست گام های موثری را برداشته اند تا فرزندان این مرز و بوم با تحصیل در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

صادق محمدی رئیس مجمع خیر مدرسه ساز شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از افتتاح مدرسه سه کلاسه در روستای حق آباد در منطقه شمسر بخش بم پشت خبر داد و بیان کرد:  این مدرسه  در زمینی به مساحت تقریبی 1500 متر احداث شده است.

وی افزود: این مدرسه که با همکاری بانوان خیر فروغ صراف و خدیجه اسلامی و همچنین مشارکت گروه جهادی السابقون و اداره کل نوسازی ساخته شد، 180 دانش آموز دختر در مقطع متوسطه دوره اول در حال تحصیل هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: کلنگ احداث مدرسه چهار کلاسه در روستای میدان (اناروک بم پشت) با زیر بنای دو هزار متر مربع به زمین زده است.
محمدی در پایان تصریح کرد:  این مدرسه نیز برای مقطع متوسطه دخترانه با همت خیر گرانقدر کوهساری و گروه جهادی السابقون احداث خواهد شد.

 انتهای پیام/
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 16509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *