800
۰
به همت جمعیت هلال احمر انجام می شود.

تبدیل کردن افراد در معرض آسیب به فرد مولد/ اسکان 70 دانش آموز مستعد روستایی در مجتمع دانش آموزی

رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران با بیان اینکه هدف از راه اندازی مجتمع های دانش آموزی خدمت رسانی به دانش آموزان نقاط محروم و مستعد است، گفت: در مجتمع دانش آموزی جمعیت هلال احمر سیب و سوران 70 دانش آموز اسکان داده شد.
تبدیل کردن افراد در معرض آسیب به فرد مولد/ اسکان 70 دانش آموز مستعد روستایی در مجتمع دانش آموزی
به گزارش شستون؛ کانون ها و مجتمع های دانش آموزی جمعیت هلال احمر به منظور جذب و آماده سازی دانش آموزان و فرهنگ سازی در انجام خدمات داوطلبانه و بشر دوستانه در جامعه راه اندازی می شود.

 در مجتمع های دانش آموزی جمعیت هلال احمر دانش آموزان بی بضاعت و کم برخورد دار و مستعد با هدف ایجاد انگیزه در تحصیل و پویایی در جامعه پذیرش می شوند تا با تغییر سرنوشت خود برای جامعه افرادی توانمند و بالنده باشند.

یکی دیگر از اهداف راه اندازی مجتمع های دانش آموزی هلال احمر تبدیل کردن افراد در معرض آسیب به افراد مولد است که در سیستان و بلوچستان با توجه به وجود نقاط محروم و حادثه خیز، گام های مثبتی برداشته شده است.

دانش آموزانی که در این فضا ها اسکان داده می شوند آموزش های لازم در خصوص نحوه امداد رسانی و کمک رسانی در سوانح، حوادث جاده ای و بلایای طبیعی را می بینند تا در مواقع لازم در نقاط محروم در صورت بروز حادثه و بلایای طبیعی از آمادگی کاملی برخوردار شوند.

جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: جمعیت هلال احمر مجتمع های دانش آموزی در سراوان، زابل و ایرانشهر با توجه به وجود فضای فیزیکی راه اندازی شده است اما به دلیل اینکه در سیب و سوران فضای فیزیکی وجود ندارد آموزش و پرورش شهرستان فضای مورد نیاز را تحت اختیار هلال احمر قرار داد.

 وی با بیان اینکه مجتمع دانش آموزی سیب و سوران در هفته جاری با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد، افزود: در این مجتمع دانش آموزان یطح شهرستان که در شهر مشغول به تحصیل هستند که مشکل مکان دارند، در این مکان ساماندهی می شوند.

 رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران راه اندازی مجتمع های دانش آموزی هلال احمر را گامی مثبت در راستای توسعه علم آموزی عنوان کرد، ادامه داد: در حال حاضر 70 دانش آموز از نقاط دور و نزدیک در مجتمع دانش آموزی سیب و سوران پذیرش شدند که از خدمات این مجتمع به صورت رایگان بهره مند می شوند.

جهاندیده گفت:  در تلاش هستند تا سال آینده فضای مورد نیاز از طرف جمعیت هلال احمرتامین شود.
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 16706
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *