800
۰
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

شهید سپهبد قاسم سلیمانی چهره مردمی و فاتح دلها بود

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عودی جعفری گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک چهره ملی به معنای واقعی کلمه و فاتح قلب ها بود که قلب مردم سراسر دنیا و مظلومان عالم با به شهادت رسیدن ایشان محزون است.
شهید سپهبد قاسم سلیمانی چهره مردمی و فاتح دلها بود
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون  با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی یک چهره ملی به معنای واقعی کلمه بود، بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوادث مختلفی که در کشور رخ می داد، ساده و بی ریان میان مردم حضور داشت.

وی افزود: در فیلم های منتشر شده از حادثه سیل اکثر افراد چکمه به پا داشتند، مشاهده می شود که شهید سپهبد قاسم سلیمانی بدون هیچ دغدغه ای فقط و فقط برای کمک رسانی مردم با کفش خود تا زانو در آب حضور داشت که این مورد چهره مردمی سردار سلیمانی را نشان می دهد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت:  از دست دادن سردار سلیمانی برای ما بسیار سخت و ناگوار است، فاتح دلها بود، همه قلب های مردم سراسر دنیا و مظلومان عالم محزون شد و به درد  آمد اما بانیان این حادثه پاسخ سخت تری از ایران دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عودی جعفری خاطر نشان کرد: دشمن بداند هزاران سردار سلیمانی دیگر از خاک این وطن به پا خواهند خیز که درخت تنومند مقاومت مسیر خود را با صلابت بیشتر ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی یک اتحاد و همدلی مضاعف در کشور و جبهه مقاومت شکل گرفت، که سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی مهندس نماد وحدت بودند  که با رفتن خود اتحاد  همدلی را محکم تر کردند که تلنگر و بیداری دوم که در سطح جهانی به وجود آمد ادامه دار است.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با بیان اینکه سردار سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود، گفت: در سوریه، لبنان، عراق، هند و دیگر کشور ها مردم خودجوش به میدان آمده و با سردار سلیمانی تجدید میثاق می کنند که قطعا پاسخ محکمی به سران کفر داده خواهد شد.

 انتهای پیام/  
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 16739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *