800
۰
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان خبر داد

کمک ۹۹۶ میلیون ریالی انجمن های صنفی به سیل زدگان

تیمور باقری از کمک ۹۹۶ میلیون ریالی انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا به سیل زدگان جنوب این استان خبر داد.
کمک ۹۹۶ میلیون ریالی انجمن های صنفی به سیل زدگان
به گزارش شستون، تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در تشریح خبرفوق به خبرنگار عصرهامون گفت: همزمان با بروز سیلاب در  استان تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل تحت پوشش این اداره کل همگام با مردم نوعدوست کشور اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خود به مناطق سیل زده کردند.

وی افزود: تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای سیستان و بلوچستان علاوه بر کمک نقدی، اقدام به اعزام بیش از ۱۰۰ دستگاه ناوگان باری حامل کمک های مردمی و صدور بیش از ۱۰۰ فقره بارنامه بدون اخذ کمیسیون و به صورت رایگان برای ناوگان حامل کمک های مردمی کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: همچنین تحویل سوخت رایگان توسط متصدی جایگاه سوخت پایانه بار به ناوگان حامل کمک های مردمی، پرداخت کرایه تعدادی از ناوگان توسط انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان به ویژه انجمن صنفی شهرستان خاش و کمک خودجوش شرکت های حمل و نقل شهرستان چابهار و حضور پررنگ آنها در کمک رسانی به هموطنان سیل زده از دیگر اقدامات قابل توجه مجموعه حمل و نقل جاده ای استان در سیلاب اخیر  بوده است.

باقری تصریح کرد: با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات مسافری زاهدان و چابهار نیروهای امدادی داوطلب و اقلام اهدایی خیرین به سیل زدگان از زمان بروز سیلاب تاکنون با اتوبوس های این مسیر به صورت رایگان به جنوب سیستان و بلوچستان منتقل شدند.

شایان ذکر است بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد که منجر به جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های این استان شده و ساکنان ۱۴ شهرستان و 1542 روستا را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 17004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *