دبیر انجمن مردم نهاد شهروند پویای امروز:

مسابقات جام آسیب های اجتماعی در سراوان افتتاح شد/ رقابت 35 تیم در رشته فوتسال

16 بهمن 1398 ساعت 11:42

عمران بلوچ سرجو گفت: مراسم افتتاحیه جام آسیب های اجتماعی به مناسبت ایام الله دهه فجر در سراوان برگزار شد.


عمران بلوچ سرجو دبیر انجمن مردم نهاد شهروند پویای امروز در گفت و گو با شستون بیان کرد: مراسم افتتاحیه جام آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار،  شهردار، بخشدار بخش مرکزی،  رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران افتتاح شد.

 وی افزود: این مسابقات با حضور 35 تیم و 280 ورزشکار از سطح شهرستان در سالن ورزشی روستای دشتوک در حال برگزاری است.

دبیر انجمن مردم نهاد شهروند پویای شهرستان سراوان خاطر نشان کرد:  انجمن مردم نهاد شهروند پویای امروز با همکاری ستاد مواد مخدر، فرمانداری، بهزیستی، اداره ورزش و جوانان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و غنی سازی اوقات فراغت این سری اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی کرده است.

بلوچ سرجو گفت: فراهم سازی زیر ساخت های ورزشی و تفریحی در حاشیه شهر می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد نوجوانان و جوانان موثر باشد که این امر با تعامل موثر با خیرین و سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر گرایش به مواد مخدر در جهان افزایش یافته و همین امر باعث می شود تا با عزم ملی و جهادی در راستای ریشه کنی این معضل خانمان سوز بسیج شویم تا اقدامات قابل توجهی را با کمک یکدیگر انجام دهیم که برگزاری کارگاه های آموزشی و مسابقات ورزشی توسط انجمن های مردم نهاد به عنوان یک بازوی کمکی در سکونت گاه های غیر رسمی به شمار می رود.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 17065

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/17065/مسابقات-جام-آسیب-های-اجتماعی-سراوان-افتتاح-رقابت-35-تیم-رشته-فوتسال

شستون
  https://shastoon.ir