امام جمعه شهرستان سراوان:

انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای ترویج ارزش های دینی است/ ادامه دار بودن انقلاب با بصیرت انقلابیون

19 بهمن 1398 ساعت 9:32

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: حوزه های علمیه که رشد چشمگیری داشته اند در انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای ترویج اسلام و احیای ارزش های دین هستند.


حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی رونق دادن به حوزه های علمیه، مساجد و محافل معنوی و مذهبی است.

وی افزود: اگر قبل از انقلاب اسلامی به طور مثال یک حوزه علیمه و یا پنجاه طلبه وجود داشته اما امروزه تعداد حوزه های علمیه و علما به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

 امام جمعه شهرستان سراوان گفت: تعداد حوزه های علمیه، مساجد و طلاب افزایش چند برابری در اقصی نقاط کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان میان تشیع و اهل سنت داشته است.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب دینی و برای احیای ارزش های دین اسلام و مقابله با توطئه های دشمن به وجود آمده است، خاطر نشان کرد:  حوزه های علمیه که رشد چشمگیری داشته اند در انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای ترویج اسلام و احیای ارزش های دین هستند.

 وی تصریح کرد: رشد آماری حوزه های علمیه و مساجد موجب می شود تا اسلام در جامعه به خوبی معرفی شود و در زیر چتر اسلام برادری، اخوت، همدلی و صمیمیت در ممالک اسلامی به وجود آید.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به وجود علمای همگرا و خوب که در بستر انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه رشد کرده اند، تصریح کرد: دشمنان در حال توطئه و خدعه برای از بین بردن حقیقت انقلاب اسلامی و ارزش ها و مسیر انقلاب هستند تا بتوانند میان مسلمانان افتراق ایجاد کنند اما مشاهده می شود دشمن هر کجا دست به توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران زد، مردم پاسخ دندان شکنی به وی دادند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: آمریکایی ها فکر می کردند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی در منطقه به خوبی می توانند اهداف خود را پیاده کنند اما مکر آنها با دست  توانای خدا به زمین زده شد و یک همگرایی و همدلی میان ملت ایران و گروه مقاومت ایجاد شد.

وی گفت: با بصیرت تمامی انقلابی خواهان و دینداران عالم نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد و انقلاب اسلامی ایران با قدرت و قوت به راه خود ادامه خواهد داد.


انتهای پیام


کد مطلب: 17083

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/17083/انقلاب-اسلامی-ایران-بهترین-بستر-ترویج-ارزش-های-دینی-ادامه-دار-بودن-بصیرت-انقلابیون

شستون
  https://shastoon.ir