800
۰

فراهم سازی زمینه اشتغال برای 15فرد جویای کار در سیب و سوران/ عدم وجود باربری و ثبات قیمت ها اساسی ترین مشکل کارآفرین سورانی

حبیب الله شهداد زهی گفت: با توجه به اینکه با سرمایه گذاری شخصی در زمینه تولیدی ورود کرده زمینه اشتغال را برای 15 فرد جویای کار فراهم کرده است.
فراهم سازی زمینه اشتغال برای 15فرد جویای کار در سیب و سوران/ عدم وجود باربری و ثبات قیمت ها اساسی ترین مشکل کارآفرین سورانی
 حبیب اله شهدادزهی موسس گروه دوزندگی دوچ روچ در گفت و گو با شستون بیان کرد: در اوایل بهمن ماه سال 97 در زمینه دوزندگی سنتی و صنعتی با تعداد چهار نفر شروع به کار کرد. 

وی افزود: در حال حاضر برای 10 نفر به طور مستقیم و برای پنج نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال را فراهم کرده است. 

این جوان کار آفرین سیب و سورانی با اشاره به اینکه در ابتدا یا سرمایه گذاری یک میلیارد ریالی اقدام به کار کرده است، ادامه داد: بیشتر وسایل مورد نظر خود را از ستان های تهران و یزد تامین می کند اما با توجه به عدم وجود باربری در این منطقه  با مشکلاتی در این زمینه دست و پنجه نرم می کند. 

شهداد زهی عدم ثبات قیمت برخی از کالا را یکی دیگر از مشکلات حوزه خود دانست و بیان کرد: میزان درآمد حاصل از این کار بستگی به وجود مشتری دارد اما می طلبد که حمایت از تولید داخل و رونق تولید میان آحاد جامعه ترویج داده شود. 


وی خاطر نشان کرد: نقش به سزای مسئولین در حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان غیر قابل انکار است چرا که می توانند با ایجاد بازارهای فروش در جامعه منجر به رونق تولید شود. 

کارآفرین سیب و سورانی تصریح کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری در این منطقه و روی آوردن جوانان به شغل های کاذب از جمله سوخت کشی به صورت هدفمند در تلاش است تا مردم را به سمت و سوی راه اندازی کسب و کار مناسب سوق دهد. 

شهداد زهی گفت: شغل های کاذب مشکلات عدیده ای برای مسئولین شهر ایجاد کرده است که این نوع فعالیت ها می‌تواند از مشکلات اجتماعی بکاهد ولی عدم حمایت مسئولین از افراد جویای کار قطعا مشکلات را دو چندان خواهد کرد. 

وی در پایان خواستار همکاری مناسب بانوان با خود شد با استفاده از ظرفیت موجود بتوانند برای زنان سرپرست خانوار و یا بد سرپرست زمینه اشتغال را فراهم کنند چرا که ظرفیت افزایش نیرو در این تولیدی وجود دارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 17163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *