800
۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛

اهدا ۳۶۵ واحد خون توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان/در این ایام نباید بیماران نیازمند را فراموش کنیم

رسول راشکی گفت: با هدف تامین نیاز بیماران نیازمند به خون در سیستان و بلوچستان، پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ۳۶۵ واحد خون اهدا کردند.
اهدا ۳۶۵ واحد خون توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان/در این ایام نباید بیماران نیازمند را فراموش کنیم
به گزارش شستون؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با تاکید بر اینکه کمک به بیماران نیازمند به خون وظیفه ای همگانی است، بیان کرد: با توجه به شعار اهدا خون اهدا زندگی،  پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اجرای طرح حمایت ماندگار و با توجه به نیاز مبرم به واحدهای خونی اعلام شده از سوی سازمان انتقال خون در سطح استان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش سطح اهداء خون در استان برابر اعلام سازمان انتقال خون داوطلبین جمعیت هلال احمر در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان با مشارکت در این طرح نسبت به اهداء ۳۶۵ واحد خون اقدام کرده اند و همچنان نیز این طرح در حال اجراست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: یکی از اصول جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است که می توان گفت؛ اقدامات  سازمان انتقال خون در جهت تامین نیاز خونی بیماران در راستا و همسو با این وظیفه انسانی جمعیت هلال احمر می باشد لذا ما با مشارکت اعضا جوان، داوطلبان و امدادگران آمادگی لازم برای همکاری با این سازمان را داریم.

وی در پایان با بیان این مطلب که اعضای جمعیت هلال احمر در  مناست های مختلف در طول سال اقدام به اهدا خون می کنند، تصریح کرد: حمایت از بیماران نیازمند به خون وظیفه ای همگانی است و نباید در ایام سخت و مواقع نیاز این عزیزان را فراموش کنیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 17441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *