800
۱
واکنش تند عنایت بخشی در رابطه با محتکران در گفتگو با دانا:

نام محتکران را آدم نگذارید؛ کارشان مانند قتل نفس است/ با نگرانی و استرس به استقبال کرونا نروید

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در مورد افرادی که اقلام بهداشتی را احتکار کرده‌اند، عنوان کرد: نام انسان و آدمیت را بر روی این افراد نمی‌توان گذاشت، بد نیست برای یک بار هم که شده این افراد برای لحظه‌ای خود را به جای بیماری که در بستر است بگذارد.
نام محتکران را آدم نگذارید؛ کارشان مانند قتل نفس است/ با نگرانی و استرس به استقبال کرونا نروید
به گزارش شستون؛ عنایت‌الله بخشی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رابطه با شیوع کرونا در کشور بیان داشت: وقتی جامعه دچار مشکلی می‌شود وظیفه همه‌مان است که تلاش کنیم تا آن مشکل حل شود؛ اما استرس زیاد و خودآزاری دردی را درمان نمی‌کند، بلکه حتی مشکل را بیشتر هم می‌کند.
وی افزود: خدا را شکر که این ویروس برای بچه‌ها کمتر مشکل آفرین است، بزرگترها هم که همگی درکشان بالاتر است و می‌توانند از خود و جامعه خود بهتر مراقبت کنند.
بخشی در ادامه و خطاب به کسانی که بیش از حد استرس و نگرانی دارند، گفت: وقتی انسان هنوز مریض نشده است، نباید با این نگرانی‌ها زودتر به استقبال بیماری برود، زیرا این استرس‌ها بیشتر از آن ویروس خطرناک است.
این بازیگر پیشکسوت در مورد افرادی که اقلام بهداشتی را در چنین وضعیتی احتکار کرده‌اند، عنوان کرد: نام انسان و آدمیت را بر روی این افراد نمی‌توان گذاشت، بد نیست برای یک بار هم که شده این افراد برای لحظه‌ای خود را به جای بیماری که در بستر است بگذارد، که صد البته که مریضی هم از خودش دور نیست و شاید به زودی خودش نیز دچار همین مشکل شود.
وی در این رابطه افزود: از قدیم یک ضرب المثل خوبی باقی مانده که می گویند " یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگری"، بنابراین این افراد محتکر از آدمیت به دور هستند؛ امیدوارم نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید شدیدترین برخورد را با این افراد داشته باشد، زیرا این‌ها قتل نفس می‌کنند؛ وسایلی را پنهان می کنند که با سلامتی مردم در ارتباط است.
بخشی در رابطه با زحماتی که کادر درمانی در مواجهه با این بیماری می کشند، تأکید کرد: در رابطه با این معضل صدا و سیما بسیار خوب عمل کرد و ارتباط بسیار خوب و اطلاع رسانی‌ها و آگاهی دادن‌هایش بسیار عالی بود و در رابطه با کادر درمانی نیز بنظرم بسیار جانانه به مبارزه با این بیماری رفتند، و جای تشکر و قدردانی دارد و امیدوارم مسئولان یک تشویق بسیار درستی از این افراد داشته باشد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 17486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *