با همراهی و همکاری مردم انجام شد؛

بازار محلی مهرستان تعطیل شد/ فعالیت های پیشگیرانه تا شکست کرونا ادامه داد

21 اسفند 1398 ساعت 7:50

محمد رفیع دهواری گفت: بازار با نظارت و رعایت موارد بهداشتی برای تامین مایحتاج اساسی مردم باز است اما بازار محلی (دکه بازار) و بازار اصلی با همیاری و کمک مردم مهرستان تعطیل شد.


به گزارش شستون؛ بازار محلی (دکه بازار) و بازار اصلی شهرستان مهرستان با توجه به اینکه محل تجمع و رفت و آمد افراد بوده و خطرات ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز بیشتر است تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
 
کاظم  آریان رییس مرکز بهداشت مهرستان با بیان این مطلب گفت : بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال است و با توجه به شرایط ویژه در مقابله با بیماری کرونا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بازار تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان هم بیان کرد : بازار با نظارت و رعایت موارد بهداشتی برای تامین مایحتاج اساسی مردم باز است اما مغازه هایی که مایحتاج غیر ضروری می فروشند تعطیل هستند.
 
 وی تصریح کرد : به محض بهبود شرایط و پس از بررسی کامل و دستور ستاد پیشگیری از کرونا و عادی شدن شرایط دایر خواهد شد.
 
فرماندار مهرستان ادامه داد  : تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های مرکز بهداشت ، فرمانداری، شهرداری، صنعت و معدن، ناحیه مقاومت سپاه و... برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و فعالیت های پیشگیرانه تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: مهران خاکی زایی

انتهای پیام/


کد مطلب: 17534

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/17534/بازار-محلی-مهرستان-تعطیل-فعالیت-های-پیشگیرانه-شکست-کرونا-ادامه

شستون
  https://shastoon.ir