800
۰
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: در راستای طرح شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، با هوشیاری مأموران انتظامی زهک، فردی سودجو که در انبار مغازه خود در این شهرستان، اقدام به احتکار مقادیری قابل توجه دستکش بهداشتی کرده بود شناسایی و دستگیر شد. وی ادامه داد: در بازرسی از انبار مغازه این فرد محتکر، تعداد 14 هزار جفت دستکش بهداشتی از نوع لاتکس کشف شد. فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در این رابطه فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. انتهای پیام/

آغاز توزیع میوه 6 هزار تومانی در سیستان و بلوچستان

محمد رفیع سلطانزاده گفت: توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری با قیمت مصوب 6 هزار تومان در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
آغاز توزیع میوه 6 هزار تومانی در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: توزیع 665 تن میوه تنظیم بازاری ویژه عید نوروز شامل ۳۶۵ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب از امروز در استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: سیب و پرتقال نوروزی با قیمت تنظیمی بازار و براساس نرخ سراسری به ازای هر کیلوگرم ۶ هزار تومان به فروش می رسد.

معاون امور بازگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره خطر شیوع کرونا در استان اظهار کرد: انتظار می رود شهروندان برای جلوگیری از انتقال بیماری هنگام خرید میوه از مراکز توزیع به جای وجه نقد از کارت بانکی استفاده و از ایجاد تجمع در کنار ایستگاه های عرضه میوه خودداری کنند.

انتهای پیام/



 
 
 
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 17591
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *