800
۰
فرماندار مهرستان:

بازگشت 330 خودرو میهمان از مقر ورودی مهرستان به محل سکونت خود/ مردم در خانه بمانند

محمد رفیع دهواری گفت: 330 خودرو از استان های آلوده قصد ورود به شهرستان مهرستان را داشتند که به محل سکونت خود بازگشت داده شدند.
بازگشت 330 خودرو میهمان از مقر ورودی مهرستان به محل سکونت خود/ مردم در خانه بمانند
محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: ایستگاه های پایش در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مهرستان و آشار با هدف کنترل و پایش مستقر شده است.

 وی افزود: کل بازار شهرستان مهرستان به جز سوپر مارکت ها و نانوایی ها به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تعطیل شده است.

فرماندار مهرستان خاطر نشان کرد: تقریبا حدود 330 خودرو از استان های آلوده که قصد ورود به مهرستان را داشتند از مقر ورودی شهرستان به محل سکونت خود بازگشت داده شده است.

دهواری با اشاره به مصرف حدود 100 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای تنظیف سطوح در مهرستان، تصریح کرد: از نیمه دوم اسفند تمامی اماکن عمومی، اداری،  نظامی و مذهبی ضد عفونی و گند زدایی شده است و این روند تا پایان شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدر دانی از مردم مهرستان جهت همکاری با ستاد مدیریت بحران مبارزه با کرونا، به مردم توصیه کرد تا با ماندن در خانه، عدم سفر و تردد غیر ضروری در جامعه و عمل به آموزش ها و توصیه های بهداشتی یاعث قطع  زنجیره انتشار ابتلا به ویروس کرونا شوند.

فرماندار مهرستان با بیان اینکه تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عدم حضور در تجمعات و در خانه ماندن است، گفت: از مردم عزیر مهرستان به  پاس همکاری و مشارکت حداکثری در تعطیلی بازار و رعایت توصیه های بهداشتی قدر دانی می شود.
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 17644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *