800
۰
فرماندار سراوان خبر داد؛

تحریک مردم توسط مافیای سوخت به بهانه لاپوشانی تخلفات خود

علی رضا شهرکی گفت: سهمیه کالا برگ هایی که دست شهروندان و یا نمایندگی ها قرار دارد، توزیع خواهد شد و این سهمیه سوخت نمی شود.
تحریک مردم توسط مافیای سوخت به بهانه لاپوشانی تخلفات خود
علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون در خصوص گلایه برخی از شهروندان از عدم تأیید استعلام کالا برگ مفقودی، بیان کرد: سهمیه نفت شهروندان توزیع خواهد شد اما در این بین برخی از افراد قصد سوء استفاده دارند.

 وی با بیان اینکه نفت مورد نیاز شهروندان  تأمین و خریداری شده، افزود: همچنین 3 میلیون لیتر نفت خریداری و در یوم جاری وارد شهرستان می شود، از این رو مشکلی در حوزه تأمین نفت مورد نیاز شهرستان وجود ندارد.

فرماندار سراوان با بیان اینکه کالا برگی که در اختیار مردم و یا فروشندگی قرار دارد تسویه خواهد شد، ادامه داد: اگر فردی ادعا دارد که کالا برگ وی مفقود شده، جای ابهام و شائبه وجود دارد چرا که تا یک ماه قبل سایت با مسئولیت خودمان  جهت اخذ استعلام باز بوده اما با توجه به گزارشاتی که از سوی شوراهای هر منطقه ارائه شده، برخی ها در حال سوء استفاده هستند.

شهرکی تصریح کرد: در خصوص مشکل خبارزی ها در بحث سوخت نیز یک ابهام وجود داشت که مقرر شد شرکت نفت و اداره بازرگانی ابهام را رفع کنند.

وی گفت: در خصوص کاهش سوخت در حوزه کشاورزی تا کنون گزارشی دریافت نشده و از کشاورزان درخواست می شود با مراجعه به فرمانداری مشکل خود را مطرح تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه در سنوات قبل کالابرگ هایی توزیع شده که پشت پرده آنها مافیای سوخت و دو نمایندگی فروش در این شهرستان بوده که در حال حاضر در حال تحریک مردم در راستای لاپوشانی تخلفات خود هستند، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت عدم رضایت از نحوه توزیع شد توسط فروشندگی ها، استشهاد محلی تهیه و به فرمانداری جهت پیگیری و برخورد قانونی ارائه دهند.

انتهای پیام/  
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 17843
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *