800
۰
فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا (س):

ایثار بانوان سراوانی با تولید ماسک با هدف صیانت از سلامت اجتماعی

مهدیه سربندی گفت: بانوان شهرستان سراوان با مشارکت در کارگاه تولید ماسک با هدف صیانت از سلامت شهروندان ایثار و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند
ایثار بانوان سراوانی با  تولید ماسک با هدف صیانت از سلامت اجتماعی
مهدیه سربندی فرمانده حوزه مقاومت خواهران فاطمه الزهرا (س) سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: سپاه شهرستان سراوان دو کارگاه تولید ماسک ویژه بانوان با همکاری بسیج خواهران و اداره فنی و حرفه ای شهرستان راه اندازی کرد.

 وی افزود: بانوان به صورت دو شیفت صبح و عصر در این کارگاه مشغول به دوخت ماسک برای شهروندان و مدافعان و جهادگران عرصه سلامت شهرستان هستند.

فرمانده حوزه مقاومت خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) سراوان ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم نوع دوست ایران اسلامی با لبیک به منویات مقام معظم رهبری، به صورت خودجوش به یاری جهادگران سلامت شتافتند.

 سربندی اذعان کرد: بانوان شهرستان سراوان نیز با مشارکت و فعالیت در کارگاه های تولید ماسک شهرستان با هدف صیانت از سلامت شهروندان ایثار و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بانوان بسیجی شهرستان در یک اقدام خداپسندانه با توجه به کاهش ذخایر خونی در روزهای گذشته، با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، خون اهدا کردند.

 انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 17883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *