800
۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان:

۴۵۸ گروه جهادی بسیج برای مقابله با کرونا برخواستند/از فعالسازی 71کارگاه تولیدماسک تاتوزیع بسته های بهداشتی

علی اکبر جعفری گفت: ۴۵۸ گروه جهادی سیستان وبلوچستان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا به پا خواستند.
۴۵۸ گروه جهادی بسیج برای مقابله با کرونا برخواستند/از فعالسازی 71کارگاه تولیدماسک تاتوزیع بسته های بهداشتی
به گزارش شستون؛ علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی استان افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۲۹ هزار و۹۴۹ مسجد، مکان مذهبی و مدرسه ضدعفونی و ۳۷هزار و ۲۹۰ نقطه از معابر و امکان عمومی نیز ضدعفونی شده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، از آغازین لحظات گروه های جهادی بسیج سازندگی تشکیل شد که در این راستا ۴۵۸ گروه از تمامی اقشار برای قطع زنجیره این ویروس مشارکت دارند.

مسئول بسیج سازندگی استان توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را یکی از اقدامات برشمرد و گفت: در راستای شکست ویروس کرونا کووید 19 تاکنون ۲۴۸هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توزیع شده است.

وی به تهیه و توزیع۳۲ مرحله بروشور آموزشی اشاره کرد وافزود: در راستای مقابله با این بیماری به ۳۳۶ هزار و ۷۰۳ نفر توسط گروه های جهادی آموزش چهره به چهره عمومی ارائه شده است.

جعفری خاطر نشان کرد: از آنجایی که ماسک و دستکش یکی از نیازهای ضروری برای پیشگیری از این ویروس است تاکنون ۷۱ کارگاه تولیدی ماسک فعال سازی و۲۹۰ هزار ماسک تولید شده است.
 
این مقام مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: توزیع ۳۸۷ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک و چهار هزار جفت دستکش و ۶ هزار و ۸۰۰ سبد معیشتی و غذایی از دیگر اقدامات گروه های جهادی می باشد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: در این زمینه میزان جذب منابع از خیرین ۶ میلیارد  و ۵۳۲ هزار ریال بوده است.
 
انتهای پیام/
 
 
 
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 17933
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *