800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

هفته عقیدتی و سیاسی نمادی از دین داری و ولایت مداری است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: هفته عقیدتی و سیاسی نمادی از دین داری، تعهد، ولایت مداری و رونق معنویت در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب است.
هفته عقیدتی و سیاسی نمادی از دین داری و ولایت مداری است
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون  ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران، بیان کرد:  هفته عقیدتی و سیاسی نمادی از دین داری، تعهد، ولایت مداری و رونق معنویت در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب است.
 
 وی افزود: هفته عقیدتی و سیاسی به مناسبت شهادت فیلسوف زمان شهید مطهری نامگذاری شده است که امید  می رود همه متولیان امر و مسئولینی که در سپاه نسبت به مسائل فرهنگی، عقیدتی، سیاسی توجه دارند، سیره این شهید بزرگوار که نمادی از ولایت مداری، دینداری، شناخت و بصیرت نسبت به دین و سیاست زمان را ترویج دهند.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد:در سپاه شهرستان سراوان به همین مناسبت برنامه های بصیرتی، معنوی و تجلیل از هادیان و مربیان عقیدتی و سیاسی انجام شده است.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه بسته های غذایی به تعدادی از محرومین و مستضعفین که با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده اند، توزیع شد.

امام جمعه شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می رود هفته عقیدتی و سیاسی هفته ای باشد که بیشتر احساس مسئولیت و رسالت کنیم و برنامه های معنوِی، مکتبی، بصیرتی و سیاسی در سپاه رونق بیشتر در راستای جهش بیشتر در مباحث دینی داشته باشیم. 

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 18142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *