800
۰
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد؛

کارنامه بسیج در رزمایش کمک مومنانه ممتاز بود/اقدامات سپاه در کنترل کرونا غیرقابل انکار است

مولوی بلال مقدسیان گفت: کارنامه سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه و ماموریت مبارزه با کرونا از نظر مردم موفق و ممتاز بوده و هیچ دشمنی نمی تواند آن را انکار کند.
کارنامه بسیج در رزمایش کمک مومنانه ممتاز بود/اقدامات سپاه در کنترل کرونا غیرقابل انکار است
به گزارش شستون؛ مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج سازندگی بیان کرد: این سازمان یک تشکل جهادی و مردمی است که با رویکرد خدمت به جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: اعضای بسیج سازندگی جوانانی بصیر و فهیمی هستند که بدون چشم داشت و دستمزدی که عاشق وطن خویش بوده و با رویکردی جهادی و با قصد اخلاص به همنوعان و هموطنان خود خدمت می کنند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه در کشور ما نقش بسیج سازندگی منحصر به فرد است، بیان کرد: این سازمان با حضور جوانان انقلابی خدمات گسترده و مختلفی را در جامعه انجام داده است.

مولوی مقدسیان به نقش و خدمات گسترده بسیج سازندگی در شهرستان دلگان اشاره کرد و افزود: با شکل گیری گروه های جهادی بومی در این شهرستان، خدمات متعددی در بخش های عمرانی و فرهنگی انجام شده است.

وی ادامه داد: ساخت چندین مدرسه و مسجد، ساخت و تعمیر چندین باب منزل برای محرومان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، بازسازی 6 واحد آموزشی، توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی بین محرومان این منطقه و همچنین توزیع هزار سبد مواد غذایی بین سیل زدگان از جمله خدمات بسیج سازندگی در شهرستان دلگان بوده است.

مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی و بسیج سازندگی در مأموریت مبارزه با بیماری کرونا و همچنین رزمایش کمک مومنانه بسیار موفق عمل کرده و کارنامه ممتازی را از مردم کسب کرده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 18194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *