800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه است/همه مردم باید برای کمک مومنانه حاضر شوند

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: با اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه دولت متوجه شد که این نهاد میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.
رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه است/همه مردم باید برای کمک مومنانه حاضر شوند
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون در خصوص اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد:  اجرای رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه پاسداران ثبت شد که دعای خیر مساکین پشت سپاه قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای رزمایش کمک مومنانه زحمات و تلاش های فراوانی توسط سپاه در کشور به ویژه در شهرستان مهرستان توسط پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد که ستودنی است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: اجرای رزمایش کمک مومنانه خوشنامی خاصی را برای نظام جمهوری اسلامی در راستای همدلی، مواسات و محبت به مردم  به وجود آورد.

مولوی حسین زهی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا برخی از اقلام غذایی در برخی از کشورها کمیاب و نایاب شد اما در ایران اسلامی منجر به اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شده است.

وی خاطر نشان کرد: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرانی در خصوص کمک و یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر باعث شد که همدلی و محبت در سال جاری نسبت به سنوات گذاشته دو چندان و قلب ها به یکدیگر نزدیک تر شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان تصریح کرد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه خیرین و افراد نیکوکار در شهرستان مهرستان همکاری مناسب و قابل قبولی را با سپاه داشتند که دولت فهمید سپاه محبوب مردم است و مردم نیز متوجه شدند که این نهاد انقلابی با جدیت به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری آنها است.

انتهای پیام/
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 18234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *