امام جمعه اهل سنت مهرستان:

رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه است/همه مردم باید برای کمک مومنانه حاضر شوند

20 ارديبهشت 1399 ساعت 9:09

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: با اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه دولت متوجه شد که این نهاد میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.


مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون در خصوص اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد:  اجرای رزمایش کمک مومنانه موفقیتی دیگر در کارنامه درخشان سپاه پاسداران ثبت شد که دعای خیر مساکین پشت سپاه قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای رزمایش کمک مومنانه زحمات و تلاش های فراوانی توسط سپاه در کشور به ویژه در شهرستان مهرستان توسط پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد که ستودنی است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: اجرای رزمایش کمک مومنانه خوشنامی خاصی را برای نظام جمهوری اسلامی در راستای همدلی، مواسات و محبت به مردم  به وجود آورد.

مولوی حسین زهی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا برخی از اقلام غذایی در برخی از کشورها کمیاب و نایاب شد اما در ایران اسلامی منجر به اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شده است.

وی خاطر نشان کرد: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرانی در خصوص کمک و یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر باعث شد که همدلی و محبت در سال جاری نسبت به سنوات گذاشته دو چندان و قلب ها به یکدیگر نزدیک تر شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان تصریح کرد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه خیرین و افراد نیکوکار در شهرستان مهرستان همکاری مناسب و قابل قبولی را با سپاه داشتند که دولت فهمید سپاه محبوب مردم است و مردم نیز متوجه شدند که این نهاد انقلابی با جدیت به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری آنها است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18234

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/18234/رزمایش-کمک-مومنانه-موفقیتی-دیگر-کارنامه-درخشان-سپاه-همه-مردم-باید-حاضر-شوند

شستون
  https://shastoon.ir