800
۰
امام جمعه اهل سنت كنارك عنوان کرد،

کمک های مومنانه عملی خداپسندانه و ارزشمند است

مولوي عبدالمالك ملكي پورگفت: اقدام سپاه در راستای کمک های مومنانه بسیار ارزشمند است و امیدواریم دولت نیز در راستا گام بردارد.
کمک های مومنانه عملی خداپسندانه و ارزشمند است
به گزارش شستون؛ مولوي ملكي پور امام جمعه اهل سنت كنارك در گفت و گو با زاهدنیوز ، بیان کرد: کمک به دیگران فی النفسه عملی خداپسندانه است، با شیوع ویروس کرونا مشکلات اقشار ضعیف جامعه دوچندان شد و کمک های مومنانه اقدامی ارزشمند است که باید به صورت گسترده تداوم یابد.

وی افزود:دولت نیر باید کمک هایی همچون رزمایش کمک مومنانه داشته باشد تا بخشی از مشکلات اقشارضعیف در این شرایط بیماری کرونا حل شود، اقدام سپاه در راستای کمک های مومنانه بسیار ارزشمند است و امیدواریم دولت نیز در راستا گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نیازمندان واقعی برای کمک های مومنانه بسیار ضروری است برخی افراد حتی برای تامین کمترین احتیاجات خویش نیازمندکمک هستند بنابراین نیازمندان واقعی باید به درستی شناسایی شوند و از آنان حمایت شود.

مولوی ملکی پور تاکید کرد: کمک های مومنانه عملی خداپسندانه و ارزشمند است، خدا در قرآن نیز به دستگیری از نیازمندان تاکید شده است و باید برای خشنودی خداوند در راه کمک به نیازمندان تلاش کنیم.

وی اذعان کرد:خیرین و نهادهای مختلف باید در این شرایط سخت به کمک مردم نیازمند بشتابند و در کمک های مومنانه سهیم شوند و از افرادی که توان مالی ندارند حمایت کنند تا این شرایط سخت را سپری کنیم.


انتهای پیام//
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 18247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *