800
۰
در تداوم رزمایش همدلی؛

رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای کمک به نیازمندان است/از پخش هزارو۲۰۰ پرس غذای گرم تا توزیع ۱۱۰بسته کمک مومنانه

علی بیک نژاد، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای کمک به نیازمندان است.
رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای کمک به نیازمندان است/از پخش هزارو۲۰۰ پرس غذای گرم تا توزیع ۱۱۰بسته کمک مومنانه
به گزارش شستون؛ علی بیک نژاد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه انجام شد، افزود: به همت گروه جهادی معین الضعفا هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده ایتام، بی سرپرست و بدسرپرست حاشیه شهر و روستاهای حومه زاهدان توزیع شد.

وی تهیه و توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده را یکی از اقدامات بسیجیان حوزه ادارات و اصناف در راستای پیشگیری از ویروس کرونا دانست و گفت: تهیه و توزیع ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۲میلیون رئال در منطقه سیل زده چابهار، ضدعفونی ادارات، توزیع ماسک و محلول ضدعفونیکننده را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد.
 

این مقام مسئول تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته کمک مومنانه توسط بسیجیان حوزه ادارت کل را دیگر اقدام مهم دانست وافزود: در راستای اجرای مرحله دوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای خانواده های نیازمندی که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نبوده، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

بیک نژاد خاطر نشان کرد: این اقدام به نیت شهدای کارمند استان انجام شده که تاکنون در این زمینه مبلغ حدود 350میلیون ریال توسط کارمندان جمع آوری شده و همچنان این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 18383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *