800
۰
مسئول امورفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

بزرگداشت روز قدس یعنی مبارزه از نوع آگاهی مقابل رژیم صهیونیستی/ تقویت مکتب مقاومت با حمایت از ملت‌های مظلوم در برابر قدرت‌های استکباری

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عودی جعفری گفت: با حمایت از ملت های مظلوم و ستم دیده جهان در برابر قدرت های استکباری و سرکوبگر به تقویت و ترویج مکتب مقاومت بپردازیم.
بزرگداشت روز قدس یعنی مبارزه از نوع آگاهی  مقابل رژیم صهیونیستی/ تقویت مکتب مقاومت با حمایت از ملت‌های مظلوم در برابر قدرت‌های استکباری
حجت الاسلام والمسلمین مهدی عودی جعفری مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس که مزین به نامی است که امام خمینی (قدس) آن را تعیین کرده
 به مثابه یک اعلام حضور باشکوه از سوی ملت‌های آزادی خواه و یک مبارزه از نوع آگاهی در برابر رژیم صهیونیستی و پروژه اشغال فلسطین به شمار می‌رود.

وی افزود: روز قدس و راهپیمایی میلیونی در این روز در سراسر دنیا، در سال‌های گذشته، به‌عنوان نمایش وحدت رویه، تأکید بر حفظ هویت ملی و تاریخی فلسطین و حمایت از ملت‌های مظلوم و ستم دیده‌ جهان در برابر قدرت‌های استکباری و سرکوبگر، موجبات تقویت مکتب مقاومت و ترویج آن را فراهم آورده است.

مسئول امورفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ادامه داد:  لغو راهپیمایی‌ها در کشورمان و برخی از نقاط جهان به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس، به معنای فراموش کردن رنج‌های ملت مظلوم فلسطین و مسأله قدس به عنوان مهم‌ترین مسأله امروز جهان اسلام نیست.

عودی جعفری تاکید کرد: امروز هیچ ملتی در جهان اسلام مظلوم تر از ملت فلسطین نیست و در روی کره خاکی ستمگر تر ، ظالم تر و بدنام تر از رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد:  به یاری خدا شکل گیری جریان مقاومت در یمن و عراق و سوریه و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در منطقه سبب شده است جایگاه رژیم صهیونیستی روزبه‌روز تضعیف شود.

انتهای پیام/

 
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 18483
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *