800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

به زانو درآمدن قدرت های جهان در سایه اتحاد امت های مسلمان/ ضرر و خسران نتیجه اعتماد به غربی ها است

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: نباید به غربی ها اعتماد کرد چرا که آنها خیرخواه ملت ایران و مسلمانان نیستند و تجربه ثابت کرده اعتماد به غربی ها و امریکایی ها چیزی جز ضرر و خسران برای مسلمان به همراه نداشته است.
به زانو درآمدن قدرت های جهان در سایه اتحاد امت های مسلمان/ ضرر و خسران نتیجه اعتماد به غربی ها است
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس، بیان کرد: فرامین مقام معظم رهبری همواره راهگشای مسلمانان به ویژه ملت ایران اسلامی بوده است، اگر امروز موفق نشدیم به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم، اما مشاهده کردیم ملت همیشه حاضر در صحنه ایران در فضای مجازی این روز را گرامی داشتند.
 
وی با توجه به اینکه به زودی قدس آزاد خواهد شد، افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری خود یک پیشرفت دینی و قدرتی عظیم جهت مقابله با رژیم صهیونیستی محسوب می شود که می توان با انسجام ملت ها این رژیم غاصب و کودک کش را محو کرد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در فرامین امروز خود فرموده اند، نباید به غربی ها اعتماد کرد چرا که آنها خیرخواه ملت ایران و مسلمانان نیستند و تجربه ثابت کرده اعتماد به غربی ها و امریکایی ها چیزی جز ضرر و خسران برای مسلمان به همراه نداشته است.
 
مولوی حسین زهی خاطر نشان کرد: مسلمانان و کشورهای اسلامی با انسجام و اعتماد به یکدیگر نباید به یهود و بیگانگان اعتماد کنند.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که آمریکا برای سرگرم کردن امت های مسلمان به دنبال راه اندازی جنگ های داخلی است، تصریح کرد: مبنا، پایه و اساس کار یهود سرگرم کردن مردم برای تسلط بر روی مسلمانان به ویژه فلسطینیان است که باید در این راستا و برای عدم به سرانجام رسیدن نقشه های رژیم غاصب و سران کفر دقت لازم انجام شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری رهبر فرزانه انقلاب و استقامت مقابل یاوه گویی های این رژیم جعلی می ایستد، گفت: آمریکا چون توان مقابله با ایران را ندارد و از سوی دیگر هیچ لانه جاسوسی در کشور ندارد، نگران است و جهت ضربه زدن به ایران و گروه های مقاومت دست به اجرای هر برنامه ای در منطقه می زند که باید مسلمانان هوشیار باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: باید تمامی ملت های مسلمان دست در دست هم داده و با اتحاد و همبستگی مقابل این رژیم کوک کش ایستاد چرا که فقط در سایه وحدت می توان اسرائیل غاصب و سران کفر را به زانو در آورد.
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان بیان کرد: اگر امروز فلسطین به اسارت اسراییل غاصب در آمده به دلیل بی توجهی ملت های اسلامی است که از کشور های مسلمان انتظار می رود با امید و همدلی و با پیروی از قرآن و رسول خدا باعث نابودی اسراییل شوند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 18514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *